Sunday, September 5, 2010

PUASA~~RAYA

~~Assalamualaikummm~~

Ya ALLAH...akhirnyer aku diberi kesempatan untuk mncoretkan pape di dlm blog aku nihh...da lama aku xopen blog nih...aku pun xtaw knaper..kdg2 jd mls pun ader...ntah la aper nk jd gan akuu
di sini aku mahu melaporkan yg skrg..da nak raya!!!!yahhhhhoooooooo....lg 5 hri mahu raya..so skrg dlm mode puasa..thun nih xdpt mcm thun lepas...thun lepas penuh taw pose...thun nihh xdpt laaa....heheh besaa laa org pompuann...skrg aku kat kg..smgu awal aku da ader kat kg...hepi mse nk balik ari tuh...tp sampai jerk kat kg...aku sakit,btok2 n selseme cam besa la kalu aku balik kg..aku pun pelik gan diri aku nih...kalau balik kg mti xsihat...alahan gan cat kot...cat kat umah aku nih da bertambah2 da mcm tasaka cat la plakk..nak g mner2 mesti megekor jer cat2 adik aku nih...aku da la xleh kene bulu dye...nnti selseme la aku seharian...heheheh
Ya ALLAH..ko sembuhlah aku cpt supaya aku dpt membantu mamaku membuat persiapan raya..kecian kat mama...ingat aku blk leh ringankan keje mama,,,nih...menambahkan lg ader laa..terpakse mama lak kne jga aku yg sakit nih...semoga aku cepat sembuh...amin
:: Terima Kasih ::

2 comments

FuzzyWuzzy delete Monday, September 06, 2010 3:25:00 PM

eleh..mu tuh banyok penyakit la...xkan alahan ngan bulu kucing kot..hahahah..pelik2...ape2pun selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir dan batin...hahahaha

nuFarnari Omey delete Monday, September 06, 2010 3:50:00 PM

tergamok oyak gtu...adeh2...btul laaa aku alahan gan cat...bile aku kuar dr umah aku nih...aku ok jerk..bile duk dlm umah...mula laa btuk laa selseme laaa...ok2..selamat hari raya utk mu sekeluarga jgkk

:: Drop your comment here :) ::