Tuesday, November 16, 2010

kau pergi jua...

saLam...

mmg aku ngah ader mood nk menulis blog malam nih...nak tau sbb aper...sbb internet mlm nih mmg laju tahap gaban r ..wa ckp sama lu....heheheh sbb ptg td aku da kol abg sore gantang td...aiiiseyyy naseb r sore ko bleh mendamaikan jiwa aku..klu x mmg ko kene bambu r gan aku,...coz internet wat hal sejak aku balik kg nih...hehehehe....pndai noo awk amik aty sy....heheheh...bgus mmg kene r gan kijer ko as customer service TM...hehehehe

161110 kau pergi jua...smoga ko berjaya dgn kerjaya n membawa balik kejayaan utk diri kau...bkn utk diri aku...sbb aku xkan dpt bersama dgn ko lagi...aku da mls n xsanggup utk berebut hak dgn saper2 lg yg mengaku milik ko.;..kalau ko btul2 jujur gan aku...kiter akan bersama balik one day..but if u r not honest...u r not mine...k..hope u understand.....bila ko balik kat tanah air nanti...aku akan pergi dlm idup ko...xusah la ko mencr diri ini kerna sudah ramai menanti dirimu...semoga bahagia
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::