Monday, February 14, 2011

mOoD : sY tgh prektiKaL


~~~sY masih PrektiKaL lg....~~wa ingat da abes da...tp der lagi..hmmm..bper ari ekk nk abes prektikal nih....jap nk p seLak kalendar sat nOoo....



haaa....ari nih 14 feb...aku prektikal sampai 15 april..klu di kire2 ...- + x / ader lg lebih kurang 40 hri lg aku nk tamatkan prektikal kat NewCore nih..heheheheheh...

pas prektikal..aper aku nk buat ekk????kerja KAH...samBung sTudy KAH...or TaWEn KAH....yg tuh..KAH,...KAH..KAH...KAH...~no comment~hihihi...tgh memikirkan "apa akan berlaku after dat??"hmmMmmm...nk kerje apee ekk??cm xready jerk nk start kerje..hmm...

~~hope..Aku di permudahkan dlm segala hal selepas nih oLeh MU YA ALLAH...tunjukkan jalan kehiduPan aku dengan jeLas dan Murahkan lahh reZeki hamBamu ini...~~aMin~~



:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::