Friday, April 1, 2011

BeTul kEr...???


sHaye taw AnDa pown mesti penah merasai aper yg shaye rase nih dgn tetibanyer....

Anda Semua mesti sLalu n pernAh Ber......??? berM....???? ape???








maCam2 anda Mimpi kan tp penah kah anda rase yg mimpi2 anda e2 Betul??or just mainan tido??or hanya gangguan SYAITAN....tp shaye penah dgr citer yg ader mimpi yg benar2 berlaku dlm hidup realitinya...betul Ker??

shaye nk tnyer buat kedua kalinyer.....BETUL ker ??


Betul OR XBetul hanya ALLAH SWT sahaja yang MAHA menGetahui sbb hanYa DIA yang menyusun segala perjalanan hidup manusia...jd sebagai hamba yang lemah..kita hanya mampu berdoa supaya kite sentiasa di lindungi dr MAlapetaka....

ustazah mse aku skol penah ckp..hnya DOA kite shj yg boleh mengubah perjalanan idup kite ke arah yang baik....insyaLLAH....ameen....

(aku bercerita ttg MIMPI...sbb aku ader MIMPI sesuatu yg aku pun xpasti...adakah ianya benar or mainan tido...tapi aku berharap...semoga aku diberikan petunjuk oleh MU YA ALLAH...amin...



:: Terima Kasih ::

2 comments

Eyka Sanchez delete Tuesday, April 05, 2011 5:11:00 PM

mimpi pe la tu ek.. =)

nuFarnari Omey delete Saturday, April 09, 2011 12:32:00 AM

hehehehe....mimpi aku tawen weh...adusss...

:: Drop your comment here :) ::