Wednesday, June 29, 2011

"BerSusah2 daHulu...berSonang2 di kedian..." + kuyup dipagi RABU...!!


As salam .......

kuyup aku pepagi hari Rabu nih...makk aihh cmner nih??nnti da naik mtor...kalau nk dtg keje pastu ujan lebat2 cm td..cmner??aduss..pening kpale pk...nk beli kereta duet xhadow lg...kalau mintak kete gan bapak aku...agak2 bapak aku nak kasi tak??? hehehehe (manyak tantek muke lu....ske2 hati mintak kete...) klu mintak gule2 ker ...askrem ker...bleh laa bapak aku kasi...hehehehe...adushhh2....xpela...bak org dahulu kala pnah berpesan " bersusah2 dahulu..bersenang2 di kedian hari...."

bru laa kiter akan menghargai apa yg kiter buat...kalau mintak trus dapat..nnti xknl makna berusaha...sabar...sbb petik jari jer mende yg kiter nak ader depan mata...*tik *tik *tik...buat per tuh? petik jari la..nk mintak mkanan pg neh..sempat xsempat nk beli brekfes kat kdai depan tuh sbb ujan lebat segile2 alam pg td... aku yg naik kete pun terkandas dlm ujan...apatah lg yg naik motor....

tp nanti aku pun bakal jd rider gaks...kete yg aku pakai skunk kete makcik aku...aku pakai 2bulan jer...pasnih makcik lak nak pakai...coz dye dah dapat keje kat shah alam...so ..I?? back to normal la...normal?? ( b4 this kureng skit) hahahah.....dlu mse zaman blaja...(cehh..mcm dah lama tggal zaman blaja...bru 2 bulan) aku p kelas gan motor...so keje aku hari2 merempit ajer laa....aku penah sampai kelas kurang dr 10 minit taw,,,laju x aku bwk...tuh pun tolak lampu traffic light asik ijau jer....lg laa sodap tekan2 minyak...heheheh (kalau mak aku taw...mampuSsss aku..kene tarik balik motor...) heheheh....






aku tgh keje nih...tp boring sbb partner aku xsampai lg...ader hal katanyer...so...sambil tgu2 xder masalah...aku apelagi..amik kesempatan la....hehehehehe....

(aku tde bokband agi...tgh konpius nak plih yg mner)...
tolong bg pilihan yang terbaikk..???
(pehhh...cm nk cr calon laki...keh..keh)

:: Terima Kasih ::

1 comments:

NugRuL SakuRa delete Wednesday, June 29, 2011 6:11:00 PM

hua..hua...

:: Drop your comment here :) ::