Sunday, November 11, 2012

Rezeki Dapat Hadiah :)

Assalamualaikum

Petang-petang gini tengah-tengah boring...saje layan gambo dalam henpon..tetiba tertengok kat gambo yang sepatutnya di up kan dalam entry ... hihihi so terus sambungkan niat untuk wat entry untuk ucapkan Terima Kasih banyak-banyak.

Terima kasih la sebab dapat hadiah daripada blogger...  festime tu selama berblog.. nak wat cmner...baru di murahkan rezeki + bernasib baik...hehhehe selalu xberapa lucky sangat...

Okeh, sekarang nak update hadiah 1st yang saya dapat adalah sarung tangan  daripada HIJABUL AZZWAA BOUTIQUE .. hadiah ini saya dapat coz Add FB beliau... so, kepada sesape yang Add FB, beliau akan kasik hadiah ... Saya dapat tahu tentang nih pun daripada blog Intan Berlian a.k.a Kak ina ... akak nih bagus taw sbb slalu sharing segala bagai info-info yang menarik plus kalau ade org nak kasik hadiah free...hikhikhik


 :: Bungkusan hadiah ::

:: sarung tangan kaler biru mude ::

Hadiah kedua plak...saya dapat daripada blog INTAN BERLIAN sebab saya Join Mini Giveaway yang akak nih selalu buat tetiap bulan....  Alisha ( Anak dara kak ina)  cabut undi... so, saya agak bertuah pada bulan tuh... tuh yang menang cabutan tuh...hehehehe hadiahnye? Perfume Escada ... sangat wangi hokeh! dapat-dapat jerk terus sembur ..hihihi testing bau orang kata...hahahhaha

::Bungkusan Hadiah ::

 :: comel kotak nye ::

 ::Sweet je kaler botol ::


Eh! tidak di lupakan jugak kepada Eca yer...sebab tolong inform yang saya menang Mini Giveaway tuh...al maklumla mini giveaway tuh tempoh nye 24 jam untuk kasik respon kalau tak...Alisha akan cabut undi lain..hehehe dulu saya penah menang gak tapi bukan rezeki saya...saya lambat mengresponkan diri...he he he Tuh la jarang sangat bukak blog.

Jom Terjah ke FB &  Blog Mereka :)

Hijabul Azzwaa Boutique
Intan Berlian
Eca

Terima Kasih yer Kepada Semua...Semoga Anda semua di murahkan rezeki lagik... Amin!



:: Terima Kasih ::

5 comments

IntaNBerliaN delete Sunday, November 11, 2012 10:10:00 PM

rezeki nurul kali ni :-)

MAY delete Monday, November 12, 2012 8:31:00 AM

bestnye dpaat adiah!jeles..nak 1!

NugRuL SakuRa delete Tuesday, November 13, 2012 3:33:00 PM

Intan berlian : thanks akak :)

Kak MAY : hehehe jgn jeles yerp...hahaha

hazanis delete Saturday, November 17, 2012 3:17:00 AM

rezeki tu. :P

Eca Dwinky Asha delete Sunday, December 02, 2012 4:54:00 PM

rezeki myk wangi tu...thanks juga inform eca psl kemenangan tu.xsabar tunggu tudung PINK!.hehehe

:: Drop your comment here :) ::