Wednesday, June 30, 2010

aku & campingku ...

~~SaLAm..~~

kebosanan terlampau telah membuatkan aku utk mengopen blog aku nih...hurrmmm at last aku akhirnye jd cmnih...hehehe jd camner???hikhik tgk r sndiri...hahahah aku xpat bygkan adakah i can life without him...hukhukhuk apsal laaa dye p saner..hurmm mybe dye xder rezeki kat sini...owhh adakah tuhan nak menguji setakat maner keikhlasan n kejujuran??? or dye sngaja nak jauhkan diri dr haku inih...uwaaaa u make me sick when i'm thinking bout u maaaaaaaaaaa.............arrgghhhh blah r...bubye!!!

haku x sabar nk peg bercamping gan old fren ku...my bFF...hahahah ske nyer dlm hati...dpt pegi bercamping....hope kami selamat n xjd pape yg burok...plizzz control yourself n other....thanks ayah coz kasi kete..takkan nak merempit kot..aku no hal..tp cian lak kat mmber2 haku...kate Rempit...hahahaha..penyakit aku skrg xleh bwk motor slow2 bleh jd ngantok..fuhh bhaya...tp aku akan cuba mengcontrol balik...td da bubye..tp xblah2 agi..heheheh....nih btul2...BUBYEEE
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::