Friday, June 18, 2010

knape aku makin.........

salam

mengapa diri aku semakin lama semakin merasai kesensatiff diri ini....aper yg sebenarnya berlaku....ini bukan diri aku yang sebenarnye n aku tidak pula berpura2 menjadi seperti itu..ntahlah mungkin itu semua kitaran hidup seorang manusia yang pasti semua mengalami yang sama....mungkin itu kematangan hidup.,,sudah matangkah aku???tidak2...aku belum merasai itu lagi...tp aku yakin yang aku kini terlalu sensatif............uhhhhhhhhhhhhhh mengapa???
:: Terima Kasih ::

2 comments

Eyka Salvatore delete Wednesday, June 23, 2010 10:58:00 AM

matang=TUA. Sbb 2 k0 xngaku yg k0 dh matang kn? Huhuhu... K0 snsitip ngn sape ni weh? Hehe...

nuFarnari Omey delete Thursday, June 24, 2010 12:06:00 AM

argghhh tidak ika,,adakah benar ape yg ko coba katakan..tua???kalu aku da tua..makna nyer ko pun makin tua gk la kan??heheh....gan semua2..ceewahhhhhhh

:: Drop your comment here :) ::