Friday, December 31, 2010

30 disember 2010

salam

30122010--->aku dilahirkan pada tarikh ini...thanks my MAMA coz lahirkan aku di dunia ini..tanpa MAMA saper aku di dunia nih...

aku xpernah excited nk tgu that date...coz bg aku..tiada aper2 pada tarikh e2...no susprise no happening...just i wanna say thank you for my mom....i luv u so much...mybe i'm not perfect for u..but i try to be better than before...mybe i'm not good child for u..but i wanna be good in front u..pliz...give me chance to make it true...

thanks to all my friend coz say heppy birthday to me...i'm so appreciate it..

and last..thanks you very much to my ciksu coz belanjer sayer SPA at INDASARI WELNESS...sangat suka and best...nnti nk try agi r..hehehe...thanks to ina (staff INDASARI) ur massage sangat best and selesa...even ader sakit skit2...heheh

bye2
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::