Saturday, December 4, 2010

i'm the bZ woMen KAH???

ASSALAMUALAIKUM....

sudah lamer aku tidak menjengah menjenguk blog kesayangan aku nihh...heheeheh bz..bZ n sgt bZ dgn persiapan Perkahwinan...aduyaii..poNing2 kpale eden nih haaaa....campur plak gan bz sem akhir yg penuh ngan presentatation laaa....mid term laaa...report laaaa....final projek la....aduhaiiiii...tulun2....skunk nih pun aku asyik ulang alik wangsa maju -> kepong--Kepong->wangsa maju....duk p hostel utk settlekan report entreprenuership nih..keje group so kene laaa buat secara berkumpulan....aku harap aku leh settlekan semua nih dgn sebaiknyer tanpa sebarang masalah yang boleh menghalang perjalanan hidup aku...

td aku g amik mama and adik aku kat hentian putra...aduh malang tul naseb aku...ader ker bus yang mama n adik aku naik r0sak...so bus tuh sampai agak lewat la....pkul 8.30 baru sampai kL...da tuh bus tuh main behenti jerkk tepi highway...cian mama n adik aku...dahla brg byk...aku pun td p laa tlg angkat brg2 tuh...dah laa tempat dye behentikan mama n adik aku tuh berbukit...abes terpeleot kaki aku...aduyaiiii sakit siooooooooootttttttttt.........aku cover jerkk buat2 xsakit sbb rmai org kat stu...aduhhh mmmg mencabar tul laaa....naseb aku yang x terglek jtuh dlm longkang jerk mase terpeleot tuh...aduhh nasib2....

pas nih...aku akan bZ mengemas segala bagai dlm umah nih...kan nk kahwin umah kene laaa bersih...nnti malu owg dtg umah xcantek....hehehehehhe....so pengantin duk rilekk jerkk ekkk....hheheheheh
oklahhh...i cHow dlu ekk..

adioS..
nuFarnaRi
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::