Sunday, January 16, 2011

~~diNNer wiff My Classmate~~CCNS b8~~mish u

SaLAm...

6/1/2011-dinner wiff classmate at sabak steamboat...~~

tonight aku br ader kesempatan nk citer sal dinner aku wiff my classmate...kitaorg p SABAK STEAMBOAT utk wat dinner nih...mkn steamboat laaaa...hehehehe...really appreciate that moments...of coz la..sbb pas nih da xtaw biler dpt berkumpul n jumpe cmtuh lg....nnti mesti da berpecah2...

hepi sgt kitaorg mkn2..then acara tukar2 adiah..heheheh so sweet...aku dpt adiah dr abg khalid~n adiah aku saper ekk yg dpt...haaa akem yg dpt...aku dpt adiah jam dinding dr abg khalid...tq abg khalid...hehehehe

pas tukar2 adiah n bukak2 adiah...kitaorg sambung mkn dessert balik...hehehader yg borak2...amek2 gambar..n the last part we all buat round table...kire luahan hati lorhh sesaper yg xpuas hati ker...aper ker..pngalaman mnis ker pahit ker...citer jerkk....heheheh..mcm2 laa dorang wish..kebykkan mintak maaf laa coz pasnih ssh nk jumper...ermmm seriously...that time aku pun rase sedih gak ler...tp xder laa nngis coz blh cover..kire xder yg buat aku sebak r....heheeh...then kitaorg amik2 gambar beramai2...dlm picture tuh 2 owg dak kelas aku yg xder...iaitu si tofiq n si pdah...tofiq dtg sekejap jerkk ..then dye blahh ader futsal katenyer....
pas2 amik gmbar..kitaorg pun gerak da nak balikk...tetba..heheheh IKA nanges plok...huhuhuh mybe dye sedih sgt kowt..yelahh dye kn pasnih da duk JB..mmg ssh laa nk jumper..then dye plak yg akan berkahwin bulan 2 nnti...lg2 laa dye sedih...xmooo cedih2 ekk chika...we all luv u k...mase ika nnges semua dak kelas pakat kerumun dye..hehehe siap amik gmbar agi..femes jap ika...hahahah....

ok...nih aku ksi tgk gmbar2 kitaorg time mlm tuh k....chekedoud..!!!

~~dr kiri:tofix,daniel,ika...yg duduk dr kiri:naset,muiz n abg khalid~~

~~emy dpt jam jgkk!!!..siap gan bteri agi~~

~~pan kasik adiah kat emy~~

~~pas mkn..lepak2~~

~~ika dpt adiah dr wan~~


~~aku n zul~~

~~noel emy n aku~~

~~selvi mkn xpandang kiri kanan daa~~

~~naset lapor gigit vase~~heheh

~~depan kedaii~~



~~tq abg khalid~~yeay2 dpt adiah

~~ngah mam xhengat dunia...heheh~wan~pan~emy~aqu~~

~~steamboat Kami~~

~~we r 4 ever~~

~~mkn2!!~~




~~beria ngah bukak adiah dr abg khalid~~

~~nah amik adiah aku..bg kat akem~~

~~geng2 hero kelas aku~~

~~geng2 heroin kelas aku~~

~~we all~~
Luv u all...thanks be my friend...~~~muahhhhhxx


:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::