Friday, January 28, 2011

~~`mencari diRiKu~~

~~SaLam~~

mlm nih aku keseorgan di bilik...bosanyer rase...tba2 rase nak update blog aku jerk...
sunyi nyer mlm...sepi jerk...sesepi hati aku..yes..aku xpernah rase sepi sampai mcm nih skali..mengapa ek??aku pun keliru??aper sebenarnyer yang aku rase??? hmmm...i dont know..i lonely without message IN from my phone...i lonely without calling from u...yeah..i feel that...but what should i do?? aku cuba utk menahan perasaan e2 semua...sbb aku xnak mengingati setiap kenangan yang tercipta antara kita dahulu...makin lama aku makin melupai dye...yeah..aku bersyukur sgt kerana aku mampu berbuat demikian..aku xnk ingat kat dye lagi...sbb dye xpnh ingat pown kat aku...adakah dgn melepaskan dye pergi dr hidup aku membuat kan aku hilang kebahagian utk diri aku??sudah tiada kah kebahagian lain dlm hidup aku??aku menanti saat itu tiba...tp kenapa terlalu lama?? aku takut..aku takut aku akan lupa perasaan sayang,cinta pada seseorg sekiranya hti aku sudah xdpt menerima kehadiran insan L lg dlm hidup aku...aku xpenah serik untuk mencr kebahgian..tapi aku tak tahu knaper aku begitu takut...aku takut sekiranya aku dipertemukan dgn seseorg yg salah dlm menilai diri aku...aku hanya perlukan seseorg yg menerima diri aku seadanya dan aku selesa bersamanya...aku bknyer sombong...tp aku berhati2...mampukah aku menerima yang palsu utk kali ke 2??owhh tidak..sbb ianya akan menambahkan lg parut dlm hati aku ini...
kadang2 aku terpikir...knaper kwn2 aku...org lain begitu sng mengecapi kebahagian...sdgkan aku hanya ....hmmm xperla..aku kepada qada dan qadar yg telah ditentukan oleh ALLAH s.w.t...aku hanya berharap apabila suatu hari nnti apabila aku dipertemukan dgn yang di cipta utk aku...hati aku lapang dan tenang menerima dirinyer...tidak mahu ada keraguan dan perasaan yang tidak enak...

aku percaya ada cinta yang telah di berikan olehMU Ya Allah...AMEEN!!




~~ “Ya Allah… Cukuplah Engkau saja yang menjadi pemeliharaku di dunia dan akhirat kelak. Dengarkanlah rintihan hamba-Mu yang dhaif ini. Jangan Engkau biarkan aku sendirian di dunia ini maupun di akhirat kelak. Sebab itu menjuruskan aku ke arah kemaksiatan dan kemungkaran. Maka, kuruniakanlah aku seorang pasangan yang beriman, supaya aku dan dia dapat membina kesejahteraan hidup ke jalan yang Engkau redhai. Dan kurniakanlah padaku keturunan yang soleh, Amin… Amin… Ya Rabbal Alamin.”~~



:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::