Sunday, August 7, 2011

TERubat Windu...i kat u Taw..!! Mmmuuahh...(,")

Salam

heeeyyy ape kes mmuuaahhh2x di bulan ramadhan yg mulia nih haaa....
da2...xmo byk cete...hi hi hi hi 

kite layan picasa dlu k...bru best nk story mory....aiicakk!!....eh..auchakkk.!!!


 ..# AiDiL PuTra Anuar #..
 ..# waahh mkn xpasan aku amik gambo #..
 ..# me &ciksu #..
 ..# hoorrr lioww #..
 ..# steamboat #..
 ..# Aiman PuTra Anuar #..
 ..# AidaTuL PuTri Anuar #..
 ..# cik nugrul eh??#..
..# asal neh?? #..

the best moment with them....ari tuh aku dilanda penyakit gile...woii..!! ape gile2?? eh...penyakit gile RINDU tahap baban gan dak tecit nih...xcaye cer tgk siNi...

haa....sikalang...udah terubat laaa....gile terkejut aku tgk dye da besar pjg...dgn suara yg ala2 kegarauan nyer....aikk..takkan 2thum setengah da capai matang kot...he he he ehe...dye baru baik demam daa.tuh yg suare jantan muncul ..he he he he

si HERO nih laaa yg buat i xtito mlm....oh rindu..!!
*xtito mlm sbb dye tencingggg....even pkai pampers still banjir gak oi...cmner nk lena aku tito

..# Aizul PuTra Anuar...oh suwit #..

gambar kite together2 mner???
of course xtakn dilupekan...

 ..# aipp...bby nih...xmo jelir2 cmtuh...da xlawa pic #..
..# ah cun nyer...de gaya IBU x aku neh?..keh..keh..keh..#..

Doang ini makcik n pakcik aku yg stay kat JB...sempene nak start pose baru2 nih...doang dtg laa KL menjenguk adik2 mereka di KL...dlu doang duk KL...so aku duk gan doang mase aku study kt KL dulu...so aku rapat laa gan kaZen2 aku neh...
skrg da duk jauh2....bile tiba2 rindu mengamit sanubari...keh..keh.keh...

so..sempene kedatagn mereka2 ini dr jB...aku n tante2 aku yg 2 owg tuh berpakat laa nk banje mereka2 ini kat 

Flaming SteamBoat area Danau Kota ...


..# byk sgt pilihan makanan #..

bak pepatah aku..
" Makan Sampai Pecah Pewut"

ha ha ha ha ha ha
Nanti kiter Jumper lg Time RAYA...RAYA...RAYA ek sayang....
Mmmuuahh...Muuuaaahhhh.!!!

okeh!! adioS


:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::