Sunday, December 16, 2012

Kini sudah bertukar :)


Assalamualaikum

Walaweh..... sudah bertukar yer nampaknyer blog cik nugrul kite nih.... hehehehhe walaupun tiada perubahan drastik dari segi interface namun dari segi domain nyer sudah bertukar....hahahhahaha tapi nampak gaya nyer header blog wajib di tukar...hihihihi wahahahaha saya xkreatip...sape nk offer bikin header blog saya?? Hehehehehe sila drop comment k...hihihi


Alhamdulillah la... bertukar jugak akhirnye... in sha allah..semoga semangat nk berblogging menjadi semakin tinggi walau di mana jua berada...teknologi kan semakin maju...semuanya di hujung jari anda... xgitu?


Setelah bertungkus lumus mengadap blog saudari nih....setelah banyak persoalan yang saya tanye kat dia....alhamdulillah berjaya jugak....hahahaha pening jugakk nk ngadap step2 nyer itu....so, thanks kepada yang banyak membantu.


So.... welcome welcome welcomeee

p/s : kepada anda semua yang teringin sangat memiliki domain seperti saya secara PERCUMA pada tahun pertama dan hanya bayar Rm20 untuk tahun-tahun seterusnya...sila terjah blog www.coklateyes.my sebelum 25 december 2012.....rebut peluang yang di sediakan!! bersama2 kita menikmati peluang yang di berikan....Thanks You



:: Terima Kasih ::

4 comments

Eca Dwinky Asha delete Sunday, December 16, 2012 11:29:00 PM

eca le tolong.tpi lmbt la.hahaha..sbb skrg sibuk =.="

Nor Salmi delete Monday, December 17, 2012 8:58:00 AM

Tahniah Nugrul.
Pembakar semangat tu..

Amanda Suria delete Monday, December 17, 2012 6:28:00 PM

hamboih...gigih eh..buatkan utk akak bleh?

Sheera Aya delete Wednesday, December 19, 2012 2:07:00 AM

salam.jumpa blog awak dari blog syida. ade kan awak tnye dia pasal bila dah siap kena amik masa ke baru boleh view blog tu. then awak ada tukar setting ape2 tak lps tu or just tunggu sampai boleh view blog?berapa lama eh kena tunggu?

:: Drop your comment here :) ::