Sunday, December 30, 2012

Happy birthday to me !!


Assalamualaikum

Pada tanggal 30 disember 1987.... sepasang suami isteri menanti dengan penuh sabar akan kehadiran seorang puteri dalam keluarga mereka....alhamdulillah setelah penantian selama 3 tahun..akhirnya doa mereka untuk memiliki cahaya mata perempuan di tunaikan. Selama 10 tahun anak perempuan mereka di manja kan dengan penuh kasih sayang yang tidak terluah. Setelah 10 tahun....pasangan suami isteri di kurniakan lagi seorang puteri. Mulai dari itu... anak perempuan yg pertama sudah belajar menjadi seorang kakak kepada seorang adik perempuan.

Alhamdulillah..... aku sudah berusia 25 tahun....
Alhamdulillah ..... aku di beri peluang oleh Allah swt untuk menikmati kehidupan ini
Alhamdulillah..... aku di jaga dengan sempurna oleh mama dan ayah ku...walaupun aku bukan lah anak manja mereka tapi keperluan aku tetap di dahulukan
Alhamdulillah.....dalam usia sebegini aku di beri rezeki untuk buat ayah n mama happy...aku cuba tunai kan ape yg mereka inginkan walaupun tanpa diminta.
Alhamdulillah.... aku bersyukur dengan segala nikmat yg telah engkau berikan...jauhi la aku dr sifat2 munafik...jauhi aku dr segala bisikan syaitan.

Amin....

Semoga aku terus berjaya dalam kerjaya...di murahkan rezeki serta di panjangkan umur... di temukan jodoh serta berbahagia bersama keluarga tercinta...Aminn
Semoga di makbulkan... in sha allah.

Selamat hari lahir ..... 

Nurul Farhana Binti Mohamad Sabri


:: Terima Kasih ::

3 comments

Puteri Hanisah delete Monday, December 31, 2012 12:04:00 AM

selamat hari lahir...
moga pnjg umur dan murah rezeki^^

SURIA AMANDA delete Monday, December 31, 2012 8:23:00 AM

Selamat Hari Lahir Nugrul...semoga segala impian menjadi kenyataan...

Pelengkap Rusuk Kiri delete Thursday, January 10, 2013 10:31:00 PM

salam nughul. awk ade post brg ye..mintak maaf sy xbalik rumah sebab xde cuti n masih kat kolej..nnt saya tny mak saya ye ade brg sampai umah ke x . :)

:: Drop your comment here :) ::