Thursday, January 10, 2013

Perlu ker berterus terang?


Assalamualaikum

Kadang-kdang bila kite terlalu berterus terang...tak semua yang kita fikirkan akan terjadi, kadang-kadang kite xjangka pun yang ianya akan terjadi...tapi siapa kite untuk menolak apa yang telah DIA tentukan untuk kite.

Aku mengaku yang aku sangat-sangat susah untuk berterus terang, tapi jangan salah sangka... terus terang yang aku maksudkan hanya la dari segi cinta... 
berterus terang memerlukan keberanian yang sangat tinggi...dan sikap menerima dengan hati yang terbuka... sbb tuh la aku cakap bila berterus terang, kita kene kuat dari segi mental plus fizikal... untuk terima keputusan sama ada ianya +ve atau -ve.

Tapiii...keyakinan pun penting jugak...arghh...masalahnyer aku nih nak berterus terang kat sape nih?? ah! konpius.... Allah swt saje yang tahu mane yang terbaik untuk kite... kadang-kadang kite pun xtahu mane yang terbaik utk diri kite...hmmmm sshnye bila kene hadap mende2 cmnih.... senang bila di lihat tapi hati yang sedih :(

p/s : Mungkin kami hanya sesuai utk berkawan aje kot -.- - entry luahan hati yang ntah ape2 ;p

:: Terima Kasih ::

1 comments:

jeri delete Sunday, February 10, 2013 10:03:00 PM

pernah gak rasa perasaan mcm nie masa belajar.. mostly saya simpankan je utk perempuan yang suka.. bila berselisih mesti brdebar dan trkelu lidah.. Last2 melepas.. tapi masa tu saya tak buat peduli sangat perasaan tu pun.. sebab tidak melihat mende tu sebagai kepentingan.. Sekarang bila dah kerja.. adui.. susah pulak nak cari calon...
Sebab orang kata masa last2 sem, masa tu la peluang mencari calon kan..

:: Drop your comment here :) ::