Wednesday, July 17, 2013

Salam Ramadhan 2013


Assalamualaikum



Hari nih dah lapan hari umat islam menyambut bulan yang mulia ...alhamdulillah aku masih lagi di beri peluang untuk bersama-sama merasai nikmatnye ramadhan pada tahun ini...
Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah... Amin. 

Pada Tahun nih, tiada yang berbeza macam tahun lepas...aku tetap bekerja shift macam biasa di bulan puasa nih...hehehehe xde nak balik-balik awal macam offive hour yerp ;p.

Semoga ramadhan pada tahun ini membawa kemanisan yang tak terhingga kepada aku dan keluarga... bersama-sama lah kita meningkatkan amalan di bulan yang mulia ini yerp... slow-slow lama-lama jadi rutin...insyallah.

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan to all ...


Lots of  love from nugrulsakura



:: Terima Kasih ::

3 comments

Cik Aann delete Wednesday, July 17, 2013 8:42:00 AM

kak nani baru start pose hari ni..today is my 1st ramadhan..hehehe


VIVIX si Magic Portion

NugRuL SakuRa delete Friday, July 19, 2013 5:57:00 PM

@cik Aann : cuti panjang nampak kak...hehehe so, ucapan nih mmg sesuai la utk akak yerp...heheheh

Puan Ida delete Wednesday, July 24, 2013 10:11:00 AM

salam
ai saya ida
newbies blogger
saya baru je follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com

:: Drop your comment here :) ::