Tuesday, June 11, 2013

Terserempak dengan anak blogger Ben Ashari :)


Assalamualaikum


1 june 2013 yang lepasss after bz dengan kenduri bff aku...kami satu famili pegi la kl...stendard laa... cuti sekolah panjang haruslaaa berjalann sakan famili aku kan.... then stop kat rnr gua musang yang baru tuh .... yang ade mfc...org2 kelantan tahu laaa kann.

Nak di jadikannn cerita *teruja* okeh...hahahahaha sedang aku duk tinjau2 kiosk jual hot n roll tuh..tetba pandangan mata aku jatuh pada satu famili yang mcm agakk rush skit la..menuju ke toilet....dlm hati aku duk kata " muka mcm familiar" sapa la kann....otak amik mase 10 saat then tetba hah???

Memula pk mcm xpela xpayah la p jumpe....lgpun takut family duk tunggu dalam kete dah.....tapiii haishhh hati rase xsedap plok kang teringat sampai ke kl plok....dah la selama duk kat sepang tuh xpenah pun terserempak kat alamamda ker....tesco nilai ker....bndar baru salak tinggi ker... tp kat gua musang lak leh terserempak...so??


:: Qhaliff ::
Sumber : Ben Ashari 

Kebetulan niat asal mmg nak ke toilet jugak....so, trus laaa kan tunaikan niat tuh...masuk je terus nampak seorang wanita tengah bukak pampers anaknyer....memula xperasan lg baby tuh sbb terlindung dgn badan ibunya...so, aku terus masuk tandas.... bile aku nk kuar dr tandas....wahhhhh aku bertentang mata hokeh gan qhaliffffff..... hehehehe cam xcaye je kan.... mase tuh ibu dye tgh mandikan dye kat dalam tandas...xtutup pintu.... ibu qhaliff membelakangkan aku tapi qhaliff berhadapan dgn aku..... aku pun saje acah-acah dye....dye gelakkk okeh!!.tersengih2...waaaa sukanyee bleh tgk real.

Then, mase aku kat sinki sambil betul2 kan tudung...aku nampak ibu qhaliff tgh lap2 bdn qhaliff yang sumpah aku ckp gebuuuu giler hokeh.... berketul2 body... dah xnampak mcm setahun.. dlm hati nk tegur ker tak ek....kalau tegur confirm ibu dye pelik cmne aku knl anak dye....kang klu xtegur kempunan lakkk nk picit2 manja pipi qhaliff yang memang aku dah aimmm lame tiap kali tgk gambo dye dlm blog bapak dye.. heheheh

:: Qhaliff ::
Sumber : Ben Ashari 

Yang tak boleh blah bila starting ayat aku nak tegur ibu qhaliff.... sambil2 mata tgk ke arah qhaliff aku tanye " nih qhaliff ek.... mcm penah tgk la muka baby nih"hohohoho ibu qhaliff pandang aku sambil senyum.... dye kate la.... a' a mmg qhaliff....hehehhehe pastuh kami sembang2 sikit...ibu dye  citer qhaliff kene cirit birit...cian dye muka pun nampak letih... time tuh qhaliff tgk aku...aku senyum ... dye pandang buat muke slamber jer... ibu qhaliff tanye aku...nama sape...aku terus terpk..confirmmla ibu qhaliff pelik cmne kenal anak dye kot...aku terus jawab....selalu bace n tgk gambo qhaliff dalam blog. Heheheheh

The best part bile.... ibu dye nak pakai kan baju qhaliff...aku da mintak diri nk keluar dr toilet tuh sbb aku yakin semua famili aku duk tunggu aku dlm kete.... aku tgk je pipi labuh si qhaliff nih...haishhh gerammm weh.... hahahaah time ibu dye nk pakaikan seluar kat dye...ibu dye guna posisi mcm nk dukung tuh..kebetulan aku kat belakang ...apelagi aku pun pegang +picit2 lembut la....hehehehe then kiss kat dahi pastuh say bye bye qhaliff..nnti jumpe kat kl yer.. mase keluar je dr tandas aku nampak bapak qhaliff berdiri kat luar tandas... nk tgur segan...confirm dye xknl hehehehe

Dalam kete aku cite kat adik aku...sekali adik aku ckp " napeeeee kakak tak cakap kat adik...adik pun nak jumpe qhalifff". aku ..... " kenal ker qhaliff?" Adik aku jawab  " adik pun bace la blog bapak qhaliff tuh" hehehehhe famousss woooo qhaliff... then aku bbm housemate aku gtaw " aku kiss qhaliff" kihkihkih sekali housemwte aku ckp..." laaaa jumpe kat gua musang lak.... sllu berangan nak terserempak qhaliff kat alamanda".

Hehehehe excited nampak qhaliff kalah nampak retis.....kuang kuang kuang. Sedih xdapat capture gambar gan qhaliff sebab qhaliff cekci sgt time tuh hehehe



p/s : bukan main detail lagik aku cerita kan...huhuhu

:: Terima Kasih ::

4 comments

~MakLady~ delete Wednesday, June 19, 2013 5:06:00 PM

dah besar dah anak Ben :))

http://blogdearlady.blogspot.com/2013/06/lunch-date-with-mak-dara.html

Nory Zoulkefle delete Friday, July 12, 2013 3:08:00 PM

wahhh qhaliff lagi pemess lah dari papa dia..hehehe

Cik Aann delete Monday, July 15, 2013 12:03:00 AM

Ambe pn follow blog ben..si qhaliff memey gebu..heheh

Cik Aann delete Monday, July 15, 2013 12:03:00 AM

Ambe pn follow blog ben..si qhaliff memey gebu..heheh

:: Drop your comment here :) ::