Thursday, April 15, 2010

1st writting...

Assalamualaikum....

sebenarnya that my 1st time nk coret2 dlm blog aku ni yg da lamer di buat tp di tinggalkan kosong2 mcm nih...
tetapi...sejak2 aku masuk sem 5 nih...lecturer bi aku mewajibkan student2nyer utk mencreate 1 blog...jd alang2 da ader blog nih..aku pun aktif kan la...
aku mmg seorg yg minat menulis..tetapi disebbkan bdn aku telah mempunyai lebihan vitamin M di dLm bdn menyebabkan aku menjd agak kureng menulis blog...aku x pandai bercerita melalui penulisan tp sng utk bercerita secra direct...sbb mti ramai yg khusyuk dgr aku bercerita yg agak bersemangat..wlaupun aku pnt utk bercerita...

so...next time..insyallah aku akan terus coret ape2 dlm blog aku nih...blum explore abes lg nih...
okeh...see next time...bubye...


:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::