Friday, April 16, 2010

pEning2x....

saLam.....
i'm back 4 da 2nd time....sebenarnya aku pening n terlalu pening memikirkan ttg study for this semester...da nak kene buat final projek..tp satu tajuk pun aku xdpt nk pk..dah la kne buat ttg linux..masalahnyer terlalu awal nk kene buat final projek..sdg kn baru nk blja detail ttg linux...mmg la kalau ikut kater lect...awk boleh explore sndiri tp e2 tak mudah bg owg yg xtaw aper2..bg yg tau..e2 adalah bonus bg dri diorang...
seriously..aku rasa final projek kali nih mmg mcabar..da la individual..buat networking...mmg kene r...tp insyallah..aku harap sgt tuhan mempermudahkan segala urusan aku nnti..semoga aku berjaya melakukan yg terbaik bg diri aku sendiri n especially 4 my family yg da byk support aku blaja...tHanks 4 my mama n ayah..
 
pg td aku p kelaz cam biase jerk...kelaz bi...kene settle kn questionnaire pasal tajuk yg aku kne buat...tajuk GAY n LESBIAN...topic nih dYe r nih yg sbok2 suh aku wat..tgk..lect da berkenan gan topic nih...untuk menyedapkan lg nama topic nih aku ubah kepada HOMOSEXUALITY...baru ok skit dgr...kan2??
 
fuhh....td mase kelas computer architecture...huh sungguh aku xfhm ttg boolean2 nih..mmg xfhm dgn tulisan lect yg senget2..mmg sakit leher r nk menyalin...dahlan kene buat sowg2 kat depan2..mmg cuak gak aku kalu kne pilih td..tp nasib mase mmg sajer nk backup aku..heheh xckup mse daa...so dye ckp continue next class...yg pasti nnti aku mmg kne buat kat dpan...so kne r prepare n wat latih tubi nnti...chaiyok2....

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::