Saturday, April 17, 2010

seharian yg memenaTkan


SaLam...
hmmm dr pagi samapi ke tgh2 malam..aku ke hulu n ke hilir mencari topic yg sesuai utk final projek aku...nk buat mende2 cam nih mmg kne aktif skit br dpt...betapa sakitnyer pinggang aku...rempit dr kl ke shah alam...aduhaiii...baru skrg terasa sakitnyer...peg2...sume en xder...aku n emy punyala tgu..last2 jumper gan sifu aku..heheh dgr pnyer dgr cramah...n makin byk ilmu yg dpt n di kumpul tuk topic...akhirnye aku dpt contact junior aku..utk deal pasal topic tuh..insyaallah ...harap sgt dye boleh tlg explain bg aku fhm....


nih after mkn kat cafe sementara nk tgu ujan behenti...singgah jap kt  kapal trbg
 
emy n aku pergi bersama2 kat adtec nuh


singgah kejap...lamer x g jln kt adtec...


:: Terima Kasih ::

4 comments

FuzzyWuzzy delete Tuesday, April 20, 2010 12:45:00 AM

ai xkan naik kapal terbang pkai helmet arc kot...
hahahahhahahaha...
jgn pegang la kapal terbang 2 nati rosak...

Omey delete Tuesday, April 20, 2010 12:58:00 AM

uihhh...kne pkai arc r..utk keselamatn lebih terjamin per..ko mner taw...woi ader effect ker kalu aku pgg...eleh..mentang2 aku kecik skit dr ko...ahahahah

FuzzyWuzzy delete Friday, April 23, 2010 6:44:00 PM

woit..ape kecik2 nie..
pantang tau..
hahahahah...
lain kali pkai buah tembikai je ms nk naik kapal terbang 2...
hahahahahahahahaha..............
hahahahahahahah

Omey delete Monday, April 26, 2010 9:43:00 PM

uiihhh ok gak per idea ko tuh...baru r mcm nk g berperang naik k.terbang..kang ader belang2 tmbikai tuh...tlg buatkan topi dr tmbikai tuh tuk aKU DEH..T AKU BYR...DUN WORY...asal cntik mcm helmet PINK aku tuh...

:: Drop your comment here :) ::