Friday, May 20, 2011

JcaRday biKin aku giler seyy...!!!

noW 5.08am....awalnyer bangun...hehehehe mmg pelik bin ajaib laa klu aku bangun time neh..hehehehe....
mahu x giler aku arinih....eh..semlm r...19/5/2011...jcarDay siot...!!! adushhh....wei..yg ko sakit kpale apsal...ape kene mengena jcarDay gan ko??? aiseh...meh nak citer....gile x gile....abes raban duet aku shooping...kalau gaji da masuk xpola jgk...leh bershopping dgn muker ber seri2....hini...duet pun sesingkit alam....nk bershopping pun muke berkerut jerk...adess laaa....org kater kalau xder duit..xpayah laaa bershopping...masalah nyer....jcaRday setaun skali beb..!!!nyesal berganda2 kalau x bershopping time tuh...yg dah lama aim..tyme nih laa bru dpt beli....

fuuhhh tapi di sebabkan aku nih bru jer memulakan pekerjaan (ayat skema dowh) so..terpakse laa aku spend kan money2 tuk beli kemeja2 yg ari2 aku kene pakai xkire siang or malam or pepagi buta or sesubuh alam....time nih laa aku berkudrat nk beli....sale gile2 siot....50%adow...70% adow...80% pun adow...ape lg...100% jerk yg xadow...klu adow aku da rembat memula agi k...heheheheh...jusco xbukak pintu ag..aku da tercegat...sanggip bgn pepagi bute weh...hahahahah

aduyaiii....tetapi disebabakan aku insan yg berhemah n berjimat cermat...ceeewahhh...tetiba aku teringat..aku adow voucher Jusco bernilai rm50...ingat x yg my bos kasi tuh....yg tuh la..yg mner eh?? yg ini haaa....free voucher...so...aku mempergunakan kesempatan yg adow utk menpergunakan voucher2 e2 semua...haha ahaahaha.....fuuuhhhh abessss...ingat xperlu kuarkan duit...kene jgk..tp at least skit jer laaa pakai nyer...waaahhhh thank Q my bos...heheheh

shopping punyer sopping sampai x hengat d0nia....dah laa tghari tuh aku kene balik sepang...mlm tuh aku keje....fuhhh..pastu mula bising2...ngantok la...xcukup tdo laaa...ape laaa nih laaa.,bdk byk songeh mmg cengginih...dapat laaa aku tibai 4 helai kemeja n 1 suar keje..hehehehe....ok la tuh dr xadow...huhhhuh...okeh..gua chow dlu....zzzzzzzzuuuuuuuussssssss...!!!!!

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::