Tuesday, May 17, 2011

worKing at night....:(


tonight nih i keje taw...tonight ker?? da pagi k...skunk da pkul 3.10 minit pagi....adess giler r..pepg bute kene keje...mmg 1st time ler dlm idup aku xtdo pepg bute nih...sbb aku nih kan kaki tdow...xpela...da nama kijer...so kene r steady r....dlm bulan nih dah 4 hari aku asik keje shift mlm...syok gak....mlm2 xder prob byk sgt...klu siang...adesss mmg xcukup kaki r wat keje....memlm nig buhsan laa plok,....nsib ader partner duk sebelah...klu x tkut gak duk sensorang kat lcct neh...

pg2 kang balik kl....adusss xsabar nk balik kl...leh g jenjalan....duk sepang nih xtaw r area best nk lepak...sunyi jerk....adusss laa....gile bosan...duk umah sewa berdua jerk...aku pandang muke ko...ko pandang muke aku ler gamaknyer....

lagi satu....lambat nyer gaji nk masuk.....aku dah kesempitan kewangan dah nih..tahap gaban weii....byk gle yg nk dibyar nyer....sabar je laaaa....

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::