Wednesday, May 11, 2011

my new life begin....




As Salam...

huhuhuhu mmg agak lama aku x conteng2 kay me belog nih...al maklumlaaa.....semuanyer jd kelam kabut...after i abes prektikal dlu...yela..ingat ker pas abes prektikal..leh balik kg..lepak2 dulu ker kat kg...bru cr keje.....tp dah rezeki dpt awal...i dah dapat keje...ALHAMDULILLAH....bersyukur sesangat..kerna di permudahkan segala urusan dan di murahkan rezeki olehNYA...AMINNN...

agak kelam kabut jgk laaa aku 3 minggu kebelakangan ini....time tuh laa nk settlekan report ojt...nk cr umah sewa laa...nk byr mcm2 la...tp aku taw e2 semua dugaan utk menguji aku...

skrg aku da bekerja...kat lcct/klia...keje aper??keje bese jerk...hihihi bleh la...nk cri pengalaman utk mase depan yg lebih terjamin....so skunk aku da stay kat sepang....tp kat sepang xder line p1...ishh xske nyer....menyampah....mmg xdpt laaa nk ONLINE....duk umah diam2 sudah...
lg pun aku keje shift...so xder laa bosan sgt duk umah...mase tuh aku manfaatkan utk rilek kan bdn n tdo....tp skrg...jadual keje da teratur...so xde laa masalah mcm baru2 aku masuk keje....keje straight 4 hari 12 jam tanpa henti..gila kau..mahu lebam bijik mata aku neh....tp lelame..keje da makin serasi...12 jam tuh bagaikan 8 jam jer aku rase...kejap la plak...tup tap tup tap..eh..dah mlm...nk balik da...hehehehe

aku rindu laa kat my faki;y kat kg...xdan nk balik mase pas ojt bulan lepas....xperla...nnti after bulan 6..baru leh apply cut..skunk xleh...cuti dibekukan.....tgu sampai system dah di launchkan...hehehe

oklah,,,nih pun,,aku balik kl sekejap...sok pg dah nk balik sepang...sok aku keje mlm...so..siang leh gerak balik ker sepang....ok lah...mata da ngantok...lain kli aku coter ag..ok papai...miss u all...saper?? eh eh eh ...sesaper je la...nk miss kat pakwe....xder pakwe la plok..hihih

ok bai... night ouls

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::