Wednesday, July 13, 2011

HangOut YG SEeemmmppuuutttt...lagi...>!!

saLam

ha ha ha ha...agak semput jugak laaa yea kawan-kawan sekalian...

adoi la...tuh laa lainkali wat mende ikut flow...nih tidak ader ker p karok time pose...hihihi *kami pose ganti..al maklum laa dah nk masuk ramadhan..haruslaaa melakukan gantian2 yg tahun lepas semua...alhamdulillah tiggal 4 hari lagi...*byknyer lagi....

cenggini citernyer...teman serumah aku @housemate aku ajak ler meneman kan dye p jumpe someone ...sbb dye malu2 kucen nk jumpe...so aku n sorang lg mmber kami pakat nk p teman dye...kat giant niLai...bile kami sampai someone tuh dah tercegat tunggu depan pintu masuk sambil mkn askrem...*hmm sedapnye....ngah2 pose mmg cpt terliur gan eskremm...hihihi...

kah kah kah nak gelak sat...he he he...mmg malu gile r kwn aku neh...sampai tarik2 kain sbb malu overdos..hehehe someone tuh pun pemalu....sbb tuh laa jd double2 malu...keh..keh..keh...kitaorg berpecah la...takkan nk kacau lak kan...

dan tetiba kawan aku ckp dye da otw p seremban *aikk td ckp malu...disbbkan aku n kwn aku yg sorang lg nih berpose..kami mls laa nk jln2 tnpa tujuan tkut penat....so aku ingat kwn aku nak balik...tp dye ajak aku p karok....*OMG....tgh2 pose nih ker??? dye ckp ..xpela..kite nyanyi laa lagu sentimental value skit...xpenat laaa....aku pun dgn yakim...Jooomm laa...sbb takkan dah nak balik...bersiap kemain santek...*santek ker??

kami pun peg laa karoke kat taman cempaka....murah jerk sbb weekday n siang hari....mula2 amek 1hour jerk...tp bile dah naik gile...tambah lg 1hour...sbb tuh laa kami SEmmmmmmPpuuutttt...lagi....
memasing dah tersadai sambil pegang mikrofon...ha ha ha ha ha...macam2 tul la...disbbkan kami hanya berdua n sayang nk tinggalkan karoake room yg ader balance time yg banyak...so kami layan je laaa...sampai kan kami nyayi lagu raye...keh..keh..keh...tp time lirik..."marilaaa bermaaf-maafan dihari raya yg mulia ini" kami mute kan..he he he he..

Puas hati gle aku dapat nyanyi lagu bunga angkasa - tererossa...he he he aku xpenah nyanyi lagu nih kalau aku p karok..tp di sbbkan mase yg bnyak...aku try pilih lagu tuh..mmg puas gile r...kene kot gan jiwe aku time tuh...hihhihihi...yela kot...

dah2..aku dah kehausan menaip n3 yg agak pjg kot...so layan laaa pic dr kami....SEE...!!! muahhhhhh





 adios..bye2 (baby tuh xfolow taw) hiasan semata2..keh.keh.keh





:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::