Saturday, July 30, 2011

Makan Angin Petang at Paya Indah WetLand....

SaLam

Sejak dua menjak nih asik cite psal makan je kan aku neh...tp kali neh nak citer pasal Makan Angin Petang aku...he he he he....

Ari khamis bru2 nih....pas pi melantak Mee Kari MarveLouSS....cadang nk balik terus...Tp tetba kwn aku ajak p jln2 kat taman....uissh..ader taman ker kt area sepang nieh???...

then kitaorg pakat p Paya Indah WetLand.....sbb slalu nmpak signboard tuh kalau p putrajaya...rupa2nya...gile dkt dr umah kami...jalan ke banting jerk...xsampai 15 minit da sampai...main redah jerk...

kami peg pun dah nk senja..dlm pkul 5.30...time weekday plak..mmg tade owg sgt...so syok r berjalan2....pusing2 nek kete kt dlm tuh..nk jln kaki...mmg X r...jauh weh....kat situ dye separate2 area...ader :
  • Laman Fauna : kude, ular, ayam, org utan, landak,kure2 pn ader
  • Kolam buaya : gile seram...cmtuh jerk kolam dye...cm tasek...pgar jerk penghadang....berlimpah ruah boye...
  • Kolam hippo : ader 2 ekor jerk yg aku nmpak...yg len xtaw
Kawasan lain ader yg da tutup sbb da lewat...nnti kami nk p lg...sbb byk agi yg best...Lepak kat menara pun best..tp da tutup time tuh....
kalau cite pjg lebor mesti xleh imagine...so layan picasa laa bru syiookkk...







 boye nih tetba melintas dpn kami...nk pengsan aku tgk kebesaran saiz dye...

















syokk kan....FREE jerk masuk sini..
kalau der mase lapang yg terluang...bleh bwak satu family dtg sini...chalet2 pun disediakan jgk...nk wat family day pun boleh..

so...Jom Jenjalan...he he he he


:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::