Sunday, July 24, 2011

Ya ALLAH....Rindunya AKU pada DIA

SaLam

Hanya e2 sahaja yang dapat aku katakan saat ini...yang sebenarnya aku sangat merindui insan yang bernama AIZUL PUTRA....siapa dye? ape hubungan nya dye dgn aku?? bf kah? kwn kah? anak buah kah? he he he he ...yang aku pasti i'm really MISS him so much...aku rase nak geget2 jerk pp dye...nk kiss dye beribu2 lemon....sbb hanya aku jerk rase betapa aku rindu dye ....

he 's my baby...my son...pheewwiiittt...!! yeah..wlaupun secara realitinya dye bkn e2 tp secara maya nye aku da anggap mcm tuh...nk taw sbb aper?? sbb aku yg jaga dye belai dye dari dye sebesar lengan aku neh...bile aku jaga dye dari kecik...ofcoz kite akan rase as a mom k...mayb naluri keibuan ade kot dlm diri aku neh...kdg2 aku terpk gak...adakah aku akan rase terlalu syg mcm nih bile aku ader anak sendiri even kpd anak2 makcik aku yg lain....

tp sapalah aku utk menghalang dye pergi jauh dr aku...even aku taw...nnti dye akan lupe kat aku sbb dye akan membesar n lupe pada zaman baby nye...tp aku pecaya pd satu kata org2 tua...."bdk kecit nih dye akan ingat n knl sapa yg ikhlas n jaga dye mse dye tecit...even time tuh dye xtaw ape2"...aku harap dye xlupe pada aku bile dye da besar nnti...

wlaupun kini agak susah utk aku jumpe ngan dye tp aku xpnh lupe doakan utk dye...even aku bkn ibu dye...tp aku sayanggggg gle kt dye...bile aku jumpe dye da semakin besar + nakal + gediks + bijak...Ya Allah ...cptnye masa berputar...

Tp aku bersyukur sgt even dye jauh dr aku..dye xpenah lupekan aku sbb ibunya slalu bgtaw kat aku yamg dye slalu panggil nama aku...kalau aku call dye xpenah nk ckp tp dye akan dgr ape aku ckp....(dye xleh ckp ag lor) then bile kami bertemu...dye akan cepat knl aku....truss dyeee panggill...a'aaaaa....ohmaigod...sayunyer aku rase...tmbah2 dye lari dptkan aku n peluk aku...he he he he he...rase nk geget2 jer pp dye...hik hik hik...

aku kalau kuar berjalan...xkisah pun kuar berdua gan dye...sambil bwak botol susu dye...even org akan pandang2 aku...yela...aku kn mude ag...he he he anak sapa laa tuh...tp aku heppy sgt dapat spend time with him....melayan karenah baby buat kite lupe masalah dunia...masalah study....dlu lg la..mse aku student...mkcik aku duk skali gan aku lg...kalau aku nk exam esok tuh..si baby tuh kene ader sentiasa gan aku....sebelum p exam kene jenguk dye dlu...kiss dye...amik bau dye...sbb he's my inspiration...tuk jwab exam..keh keh keh....tp now!!! tidak lagi sbb dye da jauh.....auuuwwww.....sayu plus sedihnyer...kalau aku miss kat dye...aku akan bukak gambar2 dlm henpon aku neh...tgk2 video2 keletehnya.....

aku suke tgk gambar2 nih...........


.. besday boy....sweater aku bg..



 .. bakal iman muda..
 .. so suwit ..

 .. da mcm mawi..
.. me n him .. besday party 

















 ..si botak...
 .. da mcm upin ipin jerk..
.. ngah deman ek syg..

i will miss u foreever n ever laling...skunk baby da besar..2 years 7 month...
sgt nakal + bijak

xsabr nk tunggu 31 julai 2011
nk dating gan baby lagi...

cpt dtg KL taw baby.
a'a rindu ijul banget2


:: Terima Kasih ::

2 comments

Pelan Cap Ayam delete Sunday, July 24, 2011 8:40:00 PM

comel macam aku gak eh nughul?

NugRuL SakuRa delete Monday, July 25, 2011 4:11:00 PM

a'a...so sweet..he he he he

:: Drop your comment here :) ::