Thursday, September 29, 2011

Welcome Nov !!....

Salam

Ohyeah!!..ohyeah!! terasa bersemangat sekali menyambut kedatangan bulan Nov! haish...xpenah2 aku esaited tahap gaban tgu next month coming neh...November!!!!...ahaks!

:: Nov !! c0me to mama beby...ahaks! ::

 
Sbbnyer...insyallah...akan tercapai 1 n 2 impian aku ...tp e2 semua atas rezeki dr Allah s.wt jugak la kan...kite hanya mampu merancang tapi Allah swt yang menentukannyer...even kite da planning baek punye tapi sekirenye DIA xmengizinkan...xdpt juga kite dapat or running ape yang kite rancang e2 semua kan...tp aku BErHARAP sgt aku dpt capai ape yg aku impikan....hu hu hu...xsabarnyer...


Please Wait dgn See Okeh! sama ada aku dapat capai or x impian bergunung ganang aku tuh k...he he he he


Ape2 pun Mish my belog very much2....mmmmmmuuuuuuuuuuuaaaaaaaahhhhhh!!!!

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::