Thursday, November 3, 2011

Andai Aku Blogger Terkenal


Salam

Nak join contest cik adik manis bertiga kite nih....hu hu hu lagipun shye telah di tag oleh BFF adik shye...Az Meeda..so moh kite teruskan..


Para-para penganjur yang baikhati..he he he sile klik utk terjah belog mereka n utk join contest mereka-mereka ini

Sebelum kite cite pjg...jom usyar hadiah2 yg best dr doang
  • Pemenang 1- Novel pilihan anda berharga RM 40 + badge + hadiah misteri
  • Pemenang 2- Novel pilihan anda berharga RM 30 + badge + hadiah misteri
  • Pemenang 3- Novel pilihan anda berharga RM 20 + badge + hadiah misteri
  • Saguhati 1- Hadiah misteri + badge
  • Saguhati 2- Hadiah misteri + badge
  • Saguhati 3- Hadiah misteri + badge
Hmmm...okeh semua...i da nk start berangan...sile bace dgn tade prasaan okeh!..ahaks!
Andai dapat ku undurkan putaran dunia....eh! silap plak....salah masuk contest plak daaa....he he he he eh
okeh...meh sini nak berangan sikit kalau la...kalau la..kalau laa....eh ..

Andai Aku Blogger Terkenal...
Haruslaaa aku berangan ala2 diva sedang naek kete kude utk menghadiri sidang2 perjumpaan bersama bloger2 hebatt yg laen...oh dasatnyer kalau di imaginekan secara lansung....biar xkenal muke yg penting kenal gaya penulisan...tuh baru penting...ader tak org popular n terkenal tanpa kenal wajah??? ade mmg ade tapi jarang kan....

Andai Aku Blogger Terkenal...
Aku jugak nak kasik tolong blogger2 yg baru nih...sbb aku tahu bukan senang nak start jadik blogger yang betul2 ader follower ..kdg2 bile kite baru dalam bidang blog nih...banyak yg kite tak tahu...xtahu mane tempat yg sesuai nk PING belog utk kasik ramai owg jengah belog kite...haruslaa aku sebagai blogger terkenal seantero dunia nih share hal2 camnih..even kalau doang tanye or tegur..aku xkan teragak2 nak bgtaw or share something yg berguna utk mereka supaya mereka pun boleh jadik blogger terkenal jgk suatu hari nnti...

Andai Aku Blogger Terkenal...
Aku akan sedaya mungkin membalas comment or jejak yg korang tinggalkan .... yang pasti aku akn bls jgak wlaupun agak lambat..mybe aku bz ker or tyme tenet xde ker...tapi yg pasti lagi confirm aku akan balas gak r...sbb aku taw...kalau kite minat or ske kat belog seseorg tuh...then bile kite tinggalkan comment..then owner belog tuh balas or bg respon kat ape yg kite balas...uyoooo...syokk woo...sengih  jerk kan....even kite xpenah bersua muke ngan blogger tersebut..rase semangat nk berblogging tuh dan2 naik mendadak...kekedg sampai ade yg buat entry special just kerana blogger famous lagi terkenal folow blog anda kan...kan..kan

Andai Aku Blogger Terkenal...
Aku jugak nak gunakan nama blog aku utk tolong buat kebajikan...haaa tuh lagik bagus...kalau laaa belog aku da terkenal..opkoslaaa ramai owg nak menaja or nak menyumbang ape yg diperlukan...kirenyer aku buat iklan kat belog aku r..so mesti r follower aku yg bermillion2 akan sama membantu...even xsemua..pasti ader jgak yg prihatin kan..kan..kan..kite kan sesama manusia...harus saling bantu membantu...tak gitu???

Andai Aku Blogger Terkenal...
Hari2 aku rase nak update belog sayang aku nih...sebab da tentu2 nyer aku xnak follower aku yg banyak2 tuh ternanti2 or tertunggu new entry kat dashboard doang semua...biar doang trus ingat jerk kat aku..n slalu support aku...n kepada follower tegar blog aku tentu nye ade sesuatu yg special menanti anda bile anda sentiasa megikut setia blog aku nih n sentiase bg comment or bg pendapat bile di perlukan...aku mmg xkan berkire2 utk kasik adiah kepada sesape yg slalu support belog aku noh...

Haaaaa adakah sudah cukup pjgkah karagan berangan shye nih tuan penganjur??? okeh?? kalau x shye nak sambung lagik nih...ahaks! tapi memandangkan tahap berangan shye nih ntah kemana2 peginyer...better shye STOP dulu k....he he he he he he

Nak TAG



Jom Join RaMai2!!!


:: Terima Kasih ::

1 comments:

ain delete Friday, November 04, 2011 5:43:00 PM

Thanx sbb join.. Good luck~

:: Drop your comment here :) ::