Monday, November 21, 2011

Musim Demam eh skrg??

Assalamualaikum...

betulkan?? skunk nih cuaca mcm xmenentu jerk...petang2 jerk mesti ujan..petang jerk ujan..petang jerk ujan...camne nk jogging?? * cehh alasan...


semalam aku balik keje awal...bukak jerk pintu umah..nmpak houzemate aku tersadai terbaring depan tv kat ruang tamu...aikkk...apesal plak...mcm xbermaya jerk aku nengoknyer...tnye punyer tanye upenyer...dye demam...katenyer kene tonsel..bengkak kat dalam leher...uishhh...panas kot..xpun kurang minum air...babtuh jadi bengkak camtuh skali...mesti ssh gile nak menelan makanan kan...

Yang aku pulak..tetba bengkak gusi belah kiri nih...nk mengunyah pun sakit..so aku kunyah belah kanan jer la...houzemate aku kate maybe sbb byk mkn daging...he heh he kan raya haji baru2 nih...ape kene mengene gan mkn daging? yela...daa mengunyah xbehenti...he he he sakit laaa gigi + gusinyer...aku pun kalau nak menelan mmg sakit...kene selow2 jerk...aiseh...

So..aku pun ape lagi..balik keje ptg tuh..terus bikin bubur nasi...1st time aku wat bubur nasi campur carrot..aku campur camtuh sbb aku nk suh houzemate aku tuh mkn sayur...dye tuh mmg xske mkn syur...cm bebudak laks...he he he..so bile campur camtuh kene la jgk dye mkn..he he he...mmg lembut giler r carrot tuh...xyah gigit..telan jerk...masing2 da sakit anak tekak..mmg sesuai laa mkn bubur...

Skrg nih kene la jaga diri elok2...cuaca xmenentu...sakit pun bile2 bleh dtg...so? mkn syur byk2 yer kwan2....n minum air masak @ putih bebyk...n jgn ler kuar tyme2 panas...uhhhh...boleh pening kpale wooo...he he he...
JAGA KESIHATAN DIRI ANDA SENDIRI OKEH!


:: Terima Kasih ::

2 comments

echa delete Tuesday, November 22, 2011 4:04:00 PM

echa pun demam skang ni...huhuhu

NugRuL SakuRa delete Wednesday, November 23, 2011 5:50:00 PM

alolo...cian echa...mkn ubt taw..semoga cepat sembuh

:: Drop your comment here :) ::