Sunday, November 20, 2011

PEMPUAN KALAU PAKAI BAJU KURUNG MMG NAMPAK LAEN EK???


Assalamualaikum...

Wohaa...arini ari AHAD 20112011 ...aku dtg kerja berbaju kurung PurpLe...he he he 1st tyme woo aku dtg keje pakai baju kurung...ahaks!..aku saje jer dtg keje ari ahad pakai baju kurung sbb hari ahad kan opis kat dlm kan cuti...so xdela ramai owg...problem pun xbyk..so xmenyusahkan aku utk buat kerja laaa...aku bkn xnak pakai baju kurung sebelum nih...tapi?? 

Slalu aku dtg merempit....so aku mmg xkan pakai baju kurung bile merempit...even aku pakai seluar pjg kat belah dlm..he he he..nk taw knape??sbb nk parking motor..ruang dye sempit2...so agak susah kalau aku nk trun dr motor..maunyer kain aku tersangkut kat gear or brek...mau tertumban aku jatuh...kalau motor aku jerk yg jatuh..bleh r aku bngun angkat balik...nih kalau da parking pun rapat2..then berderet2 plak motor owh lain jatuh...xke naya aku...sape nak tanggungjwb??aku ler..takkan korang laks kan..he he ehe sbb tuh laa aku xpenah pkai bju kurung even houzemate aku slalu pkai setiap kali ari jumaat n ari raye...
Kalau ari biase...passenger ramai taw...so kemungkinan utk byk prob tuh tinggi...so, aku nih kalau pakai bju kurung then nak kene angkat2 pc..printer bagai..mmg Xlah..mau abes terselak kain...almaklumlaa..pakai baju kurung..langkah kaki pun sempit laa skit...keje aku nih kan kene masuk bwh meja la...repair cable..plug...xker ssh skit kalau wear kurung...aku bkn keje duk opis ngadap komp 8 jam...he3

So .. arinih..memandangkan aku bawak kereta AND ader owg pick up dr parking ke lobby lcct..mmg aku suke laa sgt...xyah nk kene jln jauh2...agak jauh laa jgk..parking kete free kat LCCT nih gan lobbynyer..kalau jln kaki lenggang2 amik mase 15 minit jgk la...so kalau pkai bju kurung...bwk beg laptop yg berat n jln kaki tgh2 panas..mmg menipiskan semangat aku nk wear kurung...fuuhhh byk benor alasannyer kannn...ngeh..ngeh..Org yg pick up aku tuh dak shift sebelum aku masuk..kire bile aku sampai..aku terus pickup dye kat lobby then p kat parking kete...dye amik kete dye..n aku masuk parking...*parking agak terhad sbb free kan...so that y kitorg buat cara mcm tuh...then dye atr aku kt lobby plak...yeayyy...xyah jalan...hahahahaha

pagi tadik mase jalan nk peg kat meje...ader 2 3 org io tegur aku..." aiii...nampak laennyer"," huyooo pkai bju kurung" aduss...malu i taw...nih yg tamo pkai nih..mesti kene tgur2 cmtuh...tuh laa saper suh jrg pkai...mase nk g repair pc kat kaunter pun...io sebelah duk tnyer2..nape nampak lain..nape nampak lain...aku tgk gk muke aku kt cermin..ape yg lainyer??tkut gak..pkai eyeline sebelah mata je ker???he he ehe io pempuan pun ader tgur aku..he he eh...dan2 jln selow milooo..kalau x...pjg jerk langkah..he he eh...Nih nak tnyer..

PEMPUAN KALAU PAKAI BAJU KURUNG MMG NAMPAK LAEN EK???

apsal aku rase biase jerk...
keh..keh..keh

korang rase???



:: Terima Kasih ::

3 comments

nik rosmawati delete Sunday, November 20, 2011 11:15:00 AM

rasa mcm biasa jugak.tapi hubby akak suka tgk akak pakai baju kurung.manis katanya tgk pompuan pakai baju kurung ni :)

NugRuL SakuRa delete Sunday, November 20, 2011 12:43:00 PM

oyeke...akak pun rase biase jgk kann...he he he..tp org kate...ayu dye lain skit..he3

Anonymous delete Wednesday, December 14, 2011 1:40:00 AM

Baju kurung pompuan pakai nampak manis, ayu sangat2. Cantik dan sejuk tengok.... cuba tengok Ana Rafali nyanyi pakai baju kurung berbanding dengan artis pompuan lain pakai seluar jeans, pakai baju pelik2, nampak macam monyet lebih daripada orang, hahaha... saya suka pompuan pakai baju kurung... tambah2 jenis kain kilat2 tu.. menyerlah kak!!!

:: Drop your comment here :) ::