Friday, January 20, 2012

Argggghhhhhhhhh TENSION





Argggghhhhhhhhh TENSION !!


:: Thanks mr google ::

aku malas malas malas ..... malasssss la..
Lantak la nk faham ker tak.
ade aku kesah? kesah la jgk sbb tuh kepale aku pening...
manusia manyak ragam...bile nk capai ketenangan?? yeah..i need it...to refresh my mind 
pressure boleh buat kite muak n serabai + serabut sey...
xcaye? sile try pressurekan dirik anda sendirik...

Kite baek tp org amek kesempatan...
Kite bercerite untuk kelegaan dan kepuasan....so, keep it as secret..
Kite menangis sbb hati kite sebal?? taw x sebal tuh ape?
Kite serba salah tapi kite xtahu nak cakap aper...

Orang lain pandang orang lain dengar Tapi orang lain xRASE
Knape??
Sbb kite yg rase...kite..kite n kite...
Jangan judge bile xtaw ape2..Jangan Bercerite sekirenya xPasti..bile mendengar pastikan Benar
sbb Kebenaran slalu di salah erti kan....

Rase hati nak Marah tp kene BerSabar
Rase nk menjerit tp kene pandang sekeliling dahulu
Rase nk nanges  tp xckup sedih lagik

so wut to do??

Layan Shuffling ler xpun jumpstyle...ahaks! hebak hebak..!!

p/s : hey pliz laaa...jangan nk kaitkan aku okeh!...aku xsuke aku xnak...ko nak.ko suh org laen...nape aku jerk yg kene...aku diam sbb aku malas nak pk n layankannn...

:: Terima Kasih ::

1 comments:

Syahidah delete Friday, January 20, 2012 5:26:00 AM

stress nga sape neh??

:: Drop your comment here :) ::