Thursday, June 14, 2012

Happy Belated Besday to MY ??

Assalamualaikum


Yuhuu...agak kelewatan sudah nak wish Happy Belated Besday to my ?? uhh! xyah nk suprise2 bagai k..he he he he


Selamat Hari Lahir... My SIS


Yang ke bape tuh? opkos ler mude dari aku...ha ha ha 
Walaupun lambat aku nak up entry pasal my sis punyer besday nih tapi adiah nyer awal sehari k..adik aku da xkisah da aku wish or tak...ha ha ha adiah dah dapat...sengih manjang ler tuh..."cepat kisss pipi kakak" hek hek hek aku slalu ckp cmtuh ler kalau nk buli dye... salam kene ciom tgn pastuh kene kiss pipi kakak dye yg chubby plus comel nih #ahaks prasannn lebey.


Besday my sis pd 10 June ... tapi aku sempat jumpe dye pd 9 June...so, malam tuh aku kasik hadiah awal2... blur2 dye nak wat pilihan...he he he #nakal kakak ko neh... hope dye suke la gan hadiah dr aku yg xseberapa...huk huk huk


:: Pakai suratkhabar jer ..hikhik pemalas punyer kakak tapiiii dont judge by it cover k!! ::

:: My sis : Fatin Sabri ::

To my sis :

  • PMR makesure semua A hokeh!
  • Jangan banyak sangat ber FB.
  • Belaja Rajin2...jgn malas!!
  • Jgn tengok TV banyak sangat
Heppy Besday Yg ke 15 Tahun!





p/s : Jom terjah blog my sis :) ... adiah ape tuh? bia la rahsia...ngehngehngeh
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::