Friday, August 24, 2012

Selamat Hari Raya 2012

Assalamualaikum

Alhamdulillah....Rasanya belum terlewat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua Blogger, Kawan-kawan yang mengenali diri ini...

Dah Masuk Syawal ke 6 dah kan...hehehehe, alhamdulillah Tahun nih aku berkesempatan menyambut Syawal Pertama n Kedua di kampung Halaman...Syukur sangat2... Keje mcm aku neh mmg sangat susah nak dapat cuti untuk beraya pada hari 1...ikut nasib ler kalau schedule tuh cantekk...maka cantekk laa cuti anda...kalau tak menangis xberlagu ler bekerja di hari raya...seperti tahun lepas...adus! Tapi raya ke 3 ...aku dah kene bekerja...hurmmm mood raye masih ade lagik...tp xpela...kene lah berkorban sikit utk kerja kan..punca rezeki..kalau asyik megeluh jerk..nanti rezeki larik jejauh...heheheh yg penting Bersyukur!

Tahun nih Tema kami PINK !! ewwwuuwww... hahahaha 1st time aku pakai PINK di hari raya... Tapi yg pompuan je la pakai PINK...yang laki pakai PURPLE...so, our theme PINK PURPLE !!! comel + ceria je....tp xde gambo..ahh! grrr... cpt ler pakcik upload...lupe nak amik gambo gune fon sendirik ari tuh...esaited sangat nak raye kann :) Tahun neh xcukup kolum...my bro raye umah mertua ler...so, just tinggal my 2nd bro, me and my lil sis... tp 
tetap meriah.

Raya ke dua...mama buat Open Houze utk saudara mara belah ayahku, kami buat SOTO...yummss tapi biasa ah, tuan rumah kan..makan sikit jerk...mmg paling bz ah aku neh...xcukup tangan nak wat keje, tambah plak aku xsihat, asik lelah jerk...nasib ler ade ubat mama.... Malam tuh plak, kami buat BBQ wiff family ayah...meriah hokey!! tapi penatttnyerrrr nak mengemas pinggan mangkuk yg berlambak2...huhuhu Tapi alhamdulillah semuanya settle.

:: Raya ke 2 ::

Ape-ape pun aku harap sangat semoga tahun depan aku dapat balik raya jugak....hehehhe, Tahun nih mmg bersederhana la aku sambut raya...duit raye pun aku kasik kat my lil sis n kat kazen yg rapat je...hahahaha bkn kedekut tapi budget larikkk...al maklum la...keje swasta, bonus xdpt pastu gaji masuk cam biasa...alahai...ikat perut den nak tunggu hujung bulan...aduyai! bos oh bos...  xsportim langsung ;p

SELAMAT HARI RAYA AIDULFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
2012

p/s : Hope raya tahun depan aku dah ade teman...heheheh
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::