Friday, September 7, 2012

Jom Makang MeatBALL !!!

Assalamualaikum

Walaupun kejadian ini dah agak lama berlalu,namun aku totap jugak nak up kan entry pasal neh...ah! aku gak yang akan bace nanti...huehuehue padahal dah terliur miur mase nengok gambo neh kat dalam album...he he he kang ade gak p mencari buat kali ke dua?? baru dua kali...tade hal lah (!).

Aku sebenarnye agak keterujaan nak makang Meatball bagai neh...sbb asek nengok korang up entry pasal meatball jerk...aiseh...xtahan seyy!!...so, aku pun buat2 manja gan makcik aku ajak p sane...sebb aku mmg failed jalan belah2 damansara tuh...#kiteorekampongjerk! Tambahan pulak aku sangattt excited nak shopping brg2 umah kat ikea tuh...santekk!! tp xdan aih...dah lewatt kedai da nak tutop da... mane x lewat..lepak makang dah berejam...bwk baby lagila...kite ngap skali...dye menjerit berkali2..huhu sabar je la.

Mase sampai tuh, mak aih ramainyer org beratur...semua lapo2 kot...so, aku pun sambung beratur gan kwn makcik aku...Kak Ayu yg sangat Ayu he he he, di sebabkan aku sedikit jakun...ha ha ha aku byk interview kak Ayu tuh sbb dye mmg slalu lepak situ...so, dye tanye aku nak bpe ketui...paling byk 20 ketui..aku tanye akak tuh...akak slalu makang bpe ketui..dye cakap slalu 10 ketui tp xcukup...so, dye nak 15 ketui....hurmmm aku pandang bdan akak Ayu...tecit +kuwus jerk...leh sumbat 15 ketui...aku neh, hagak2 bape ketui??? hahahah aku memula nak amik 5 ketui je...hahahah sbb nak rase je, dah kak Ayu yg kuwus tuh ckp dye pun xckup...so, aku pun order 15 ketui jugak laaa... he he he

Nak di jadikan cerita... aku rase wlaupun badan aku agak besor dr bdn makcik n kak Ayu tuh...tp pewut aku tecit kot #ces..prasan! hahahah aku dah capai tahap muak! aku neh pelik skit.. sbb tuh aku takut nak amik makanan byk2...ketui yang ke 7 aku dah diam...hahahah makcik aku faham sangattt la perangai aku neh...then aku mintak excuse ke tandas! hahahah aku kene muntahkan balikkkkk ..kalau x aku pengsan kat situ jugakkk...hahahahha #terukperangai... kak AYu yg ayu tuh berjaya hokeh habiskan 15 ketui meatball tuh tanpa rase hape2... gile ah! tabik springgggg...ker sebb kak Ayu tuh dah selalu makan?? mybe sbb aku 1st trial kot...nnti nak p makan oder skit2 dah r..membazir jer kalau muntah balik :p


Jom Layan gambo makanan plaks !


 :: Fun Fries nyer sangattt sedappp ::

 :: 1slice cake +meatball :: 

:: Makan Jgn xmakan ::

Gambo diri sendirik mmg xdan nak hambik la...sbb keadaan yang agak ramai + makcik aku mls nak layan aku amik gambo..heheheh (makcik aku selang setahun jerk dr aku...dah mcm member da heheh)

Selamat Menjamu Selere
# Terliurrrrnyerr



:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::