Saturday, September 8, 2012

Serbu Jangan Tak serbu !!!

Assalamualaikum

Whoaa!! serbu jangan xserbu...ape yang nak di serbu? siapa yang telah di serbu?? jeng..jeng..jeng...ahaks! hadayoi...sangat bahaya apabila kita hanya Window Shopping hokeh...di ulangi hanya Window Shopping k!! apabila melintasi tempat neh....

keh keh keh confirm kaki akan berdiri lama nye kat sini kan...adus! kalau kaki berdiri lama saje xpe...masalahnyer kalau duit pun sekali mengalir laju jer kuor dr purse neh... bahaya...bahaya... Nih mase aku saje jenjalan cuci-cuci mata kat jusco belakang umah makcik aku...sebenarnye niat hati hanya nak p beli cool blog sebab lama xminum sejak dari bulan pose dulu...skali hambik kau bile TERlalu kat bahagian kosmetik...

Sangat murah hokeh! pastuh product yang di jual secara clearence adalah Silky Girls and Revlon and aku adalah pengguna Silky Girls yg tegar! #tegarkah?? sekali borong habis semua aku beli...hahaha harga separuh dari harga biasa kot..pastuh jenjarang jer ade clearence gini...ikut nasib bak orang kata...ha ha ha ha...

:: Fuhh serbuuu.... ::

 So, ini adalah hasil tangkapan aku...hahahahah siap housemate aku kirim perfume "sweetheart" and roll perfume lagi padahal dye baru jer beli perfume tuh...he he he untuk kegunaan jangka masa panjang kot...

:: Hasil Tangkapan yg xseberapa ::


Senarai harga yang aku beli

* Refill bedak RM8
* Blusher RM8
* Eyeshadow RM5
* Perfume Loving You RM 12
* Perfume Sweetheart RM 12
* Roll Perfume Forget Me Not RM 2
* Roll Perfume Rest Relax RM 2

 Tak tahu laa plak clearence barang neh sampai bila.... kalau nak p usha bleh la p serbu kat Jusco Wangsa Maju ...

p/s : Jimat lagikkkk
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::