Sunday, September 30, 2012

Apabila sakit dosa-dosa kecil akan terhapus...alhamdulillah!!

Assalamualaikum

Aku sedar yang sekarang nih aku mmg agak jarang up kn entry... dah berminggu2 asyik entry lame tuh jugak yg dok kat carta teratas ... xnaik-naik entry baru...heheheh ape masalah pun tak tahu...hehehehe

Sebenarnya banyak sangat mende aku nak cite dlm blog cinta hati aku neh...tentang staff gathering company aku...tentang ustaz Azhar Idrus ....kenapa gan UAI?? haaaa nnti la aku cite kat entry lain...



Sekarang nih aku hampir-hampir nak demam...masih di peringkat permulaan...dah cuba bertahan tanpa makan panadol tapi makin lama makin teruk...tekak pun semakin perit.... starting aku nk demam bila tekak aku tetba rase macam ade timbul bengkak kecik2... huhuu masalah air kah?? air kat umah aku nih xbrape comel la.... even dah masak air tuh tapi still nampak ke"coklat"an nyer kalau letak dalam jug....alahai...dah la skrg nih hanya air kosong sahaja yang aku boleh minum... Katakan TIDAK pada air yg manis buat masa sekarang...sbb?? aku dalam proses DIET!! what?? hagak terkejut??? hehehehe yess!! aku kene buat sedikit perubahan kat diri aku...please support me... i need to complete 2 week induction process. Baru lepas seminggu...Alhamdullilah!! terasa jugak ringan badan nih even tak secara keseluruhan lagi....slow n smooth k.

Tambahan plak..kawan-kawan kerja aku duk bising cakap aku keje kuat sampai demam...kuat kah aku bekerja?? xdela kuat sgt cuma kebanyakkan shift aku belah malam...kesejukan yang agak melampau kat airport nih buat kekadang badan aku tak tahan...lemah otot duk dlm aircond 12 jam..Tambah plak gan masalah x ckup staff, terpaksa OT.. tapi perlukah masyukkk sampai kesihatan diri terjejas?? xguna jugak kan...

Doakan aku semoga xjadik demam yer...aku baru jer telan 2 biji panadol active fast..mata dah ngantok sangat2 tapi aku xleh tido lagik sbb onduty alone...kalau berpartner leh la aku p membuta kejap.. Aku xcukup tido!!! siang esok nak balun tido....hahahhahaa


SEMOGA DIRI INI CEPAT SEMBUH HENDAKNYA
( Apabila sakit dosa-dosa kecil akan terhapus...alhamdulillah!!)

:: Terima Kasih ::

4 comments

Fara Chew delete Sunday, September 30, 2012 10:55:00 PM

semoga cepat sembuh nurul

MAY delete Monday, October 01, 2012 9:59:00 AM

semoge cepat sembuh..tp tak elok tau mkn panadol..my hubby mmg melarang keras mkn panadol2 ni..klu nak demam biasanye memang minum 100 plus..klu dah panas minum air badak je,..

MAY delete Friday, October 05, 2012 11:43:00 AM

alahai..ciannye..demam ye..minumla 100 plus byk2 utk tmbh energy...sy pun demam..da 2 hari mc...tp mls nak layan..masak2 jugak..update blog pun update jgk..haha....ni tgh mkn ns goreng kg..baru masak td..nak??hehee

IntaNBerliaN delete Monday, October 15, 2012 9:33:00 AM

dkt airport...? nurul keje apa yer...

:: Drop your comment here :) ::