Sunday, March 10, 2013

Sweet EarPhone :)


Assalamualaikum



Kini hari-hari kerja ku menjadi semakin ceria...bertenaga...bersemangat dengan ada nya mende nih...hehehehe semangat weh! kehkehkeh hari-hari duk putar lagu ja keje nya... kadang-kadang layan lagu hindustan sampai tak perasan...tak dengar orang duk panggil...ish..bahaya-bahaya.. nasib tempat keje xde bos...kalau tak jangan harap ler kau nak gantung mende alah tuh kat kepala...silap-silap kene rentap dek boss...hahahaha Freedommmm wehhh keje duk kat site nih...kihkihkih

Dia punyer sound xyah cite la...dah macam duk dalam disko...gedummm gedamm gedumm gedamm... Mampus pekak telinga aku kan...da tahap paling selow dah tuh aku setting...heheheh. Earphone ni aku suh member keje aku beli sebab aku jeles dye duk pakai pastuh tak nak dengar aku sembang...sakit hati woo! Yang paling best...sebab earphone nih boleh lipat-lipat...so,ianya amat amat bagus untuk aku...sebab? aku unyer sebelum nih dah dua kali patah bila simpan dalam beg...sekarang tidak lagik... :p .Tengok-tengok warna Purple adeww...harusla aku teruja hokeh! #senyum#

:: Terima Kasih ::

2 comments

Syahidah delete Sunday, March 17, 2013 11:59:00 PM

amboiii... bahagia keje napok.. :)

Naset Love Green delete Wednesday, September 18, 2013 9:58:00 AM

ko dah xda color lain ker wei?huhu..hijau la plak...:D

:: Drop your comment here :) ::