Saturday, May 24, 2014

Tik Tok Tik Tok.....Counting dayyy!!!!!


Assalamualaikum 

Tik Tok Tik Tok
Counting dayyy!!!!!



Ape rase??

Boleh tak nak cakap... skrg tak rase pape..apa yang sedang bermain di fikiran aku sekarang sempat ker nak kemas baju,
nak packing barang balik keje malam ni nanti? Kene teliti sikit nak kemas baju ape..kene make sure barang-barang
yang nak guna untuk majlis letak dalam satu beg supaya senang nak di cari nanti bila dah kat kampung.

Baju pun nak kene fikir nak bawak baju ape sbb lepas 2 hari terus balik rumah mertua...ouch! mertua? macam janggal nye nak
nyebutnya...kehkehkeh! Haruslaaa pilih baju yang sopan santun gayanya...hahahaha tapi stock baju sume t-shirt...seluar je
manjang...hahahaha

Seminggu lagik majlis... semoga apa yang dirancang berjalan dengan lancar tanpa apa-apa masalah besar...Amin! Tolong doakan
untuk aku yer! hehehehe. Hari ni last day keje sebelum cutiiiii panjang untuk kahwin. Tak sabarnya nak balik esokkkk...

Harap takdela barang yang penting tertinggal yerp... barang paling penting ialah Cincin! hohoho Cincin tunang and nikah aku yang
pegang sebab bakal laki aku ni jenis kekalut sikit plusss cepat lupa...hihhii sikit je kan yang? So, dye dengan bangga nya suruh
aku simpan kan and bagi bila dye dah sampai Terengganu yakni sehari sebelum majlis.

Sampai je kat kampung esok..maybe aku akan jadi manusia paling sibuk kot sbb banyakkkk lagi mende ..hal yang tak setel lagi,
thay why la aku amik cuti seminggu awal sebab banyak mende aku kene uruskan termasuklah fitting baju! oh! aku sekarang lebih rase
berdebar nak fitting baju nikah daripada nak hadap majlis tuh nanti sebab aku takutttt sgt baju tak muat...hohoho eee takutnya! kehkehkeh

Takkk sabar nak review tentang majlis Tunang + Nikah aku nanti....hohoho kebanyakkan aku D.I.Y sendiri bersama-sama dengan
Kazen aku shima! Tunnngguuuuu yerrrr cemana rupa pelamin mini aku nanti...hehehhe

Semogaaaaa aku dapat settle kan segala hal yang tertangguh dengan baik dan segere... Permudahkan la ia Ya Allah, Amin!
dan juga Semoga perjalanan balik ke kampung esok di lindungi dan aku selamat sampai..Aminnnn

p/s : Insyallah Majlis Kenduri bulan 9 nanti yer....nanti aku jemput semua!
:: Terima Kasih ::

1 comments:

Mimi Azirah delete Thursday, June 12, 2014 10:00:00 PM

Eeee xsbrnye nak tgu entry review tung nurul

:: Drop your comment here :) ::