Saturday, October 22, 2011

AYAH + MAMA = K.A.M.I


Salam

Mood mengupdate belog sudahh datanggg.....so tunggu apelagi..jom terjah!!! 

He he he he huyoooOooiii apesal aku xtido lagik nih?? bknnyer tgh keje pun..n naseb baik esok keje mlm..kalau taw mau xbangun aku pagi esok...ahaks! nih haaa td aku tergedik2 p minum air nescafe buatan housemate aku yg SANGAT2 pekat okeh! kire KAW PunYer!!! so ape lagi...hambiiiIiikKKKkk Ko...terang benderang bijik mata mengalahkan lampu jalan...ha ha ha ha ha so kalau da xleh tdo...harus laa hupdate belog...

Xde la cite ape pun yang aku nak post nih..tp tadik duk belek2 album gambo...skali ternampak gambo yg cute semart comel ini...he he eh so ape lagi harusla di upload simpan berkunci dalam belog aku nih...

 :: which one my 1st bro n 2nd bro?? cer teke?? ::

Ahaks! saje nk upload pic adeb badek aku nih yang xseberapa ramai sgt nih...ckup ler sekadar 2 boy 2 girl..pandai x parent i  plan??? he he he he Sedondon jer kitaorg nih...opkos ler PURPLE colour okeh!..mase nih gambo raye 2009...Baju abg2 aku gak yg pilih kan....doang mmg xbyk songeh..pakai jerk ape aku pilih he he he he 

Bukan senang okeh nak amik gambo ber4 nih sejak2 da besar2 pjg nih..mase gambo kecik2 dulu ade la...tp mase kecik2 dulu byk gambo aku n abg2 aku jerk..adik aku yg pompuan tuh xde..coz dye xwujud lagi dlm donia nih...so aku mmbesar wiff my bro...mau xlasak aku neh...kecik2 main gak dak laki..he he he he...aku n adik aku beza 10 taun okeh! so...tuh yg dye agak ketinggalan di belakang...he he he kire dye membesar soang2..ha ha ha...nk main pun xde geng sgt...mase dye kecik..aku ler teman dye main....skunk da besar...mls aku!! takkan nk main masak2 kot..adess!

:: MOHAMAD AFHAM BIN MOHAMAD SABRI ::
My First bro baru jerk kawen bulan 3 tahun nih....so fuuhhh da lepas sowang....ader 3 org lagik!! bak kate mama aku...keh..keh..keh....who's next??? tunggu aje la okeh...he he he...abg long aku neh agak garang gak r...ske pok pek pok pek..kalah mama aku..cam pompuan...dye byk ckp cam aku..ahaks! tp yg aku suke dye pndai masak...dulu dye rajin r masak2 nih n kalau aku masak dye paling ske komplen..nyampah mak jemah taw! huh..

:: MOHAMAD AMZAR BIN MOHAMAD SABRI ::
My second bro aku plak belum tawen lagik....so dye still available lagik okeh..ha ha ha dye stay kat kg wiff my parent...dye kerja sndirik...2nd bro aku nih xgarang mcm abg long aku...dye jenis pendiam...nih mmg xikut aku...abg ngah aku nih rajin la jgk kalau kene mase...suke bersih2 n kalau wat keje jernis cermat laaa....xreti masak mcm abg long aku tp ske goreng2 nugget ker beger ker..fun fries ker...n aku slalu menyibuk tumpang mkn..ske tolong aku...n yg paling aku suke abg ngah aku ler yg rajin ajar aku naik motor dlu..aku suke blaja gan dye sbb dye xgarang n x cpt marah...kalau belajar gan abg long aku..mau kene tadah telinge je...he he eh he

:: NURUL FARHANA BINTI MOHAMAD SABRI ::
Aku harusla jadik kakak okeh! walaupun sempat jadik adik bongsu selama 10 thn okeh!...merase la jgk dr xjadik kann....sempat ler jadik anak n adik manje...tp after adik aku dilahirkan .. full attention beralih kepada my lil sis....aku lebih kurang cam abg long aku...ske ckp n byk ckp..xcaye tnye mama aku..kekdg berebut2 nak ckp...he he eh sabar je la ayah aku...1 tnye 10 anakmu jwb..ehehehe...

:: NURUL FATINAH BINTI MOHAMAD SABRI ::
My lil sis...skunk umur dye 14..still skolah lagik...n harus laa jadik anak manje gan mama aku...sume nak dpt jerk...aku gak yg xdpt...sabar je la...he he eh tp xkisah pun..kalau dye dpt...aku pun rembat ler dye punye..hahahaha jahat punyer kakak...wlaupun adik aku beza 10 taun dr aku..tp tp tp aku rase dye lagik mature kot dr aku..he he he kekadang je kot...sbb dye slalu gak beralah gan aku...teruk gile aku neh...aduss!!! kekdg kecian gak gan dye...kekdg...ahh xkire! he he he..tp mse dye kecik2 aku slalu buli dye..he he he sikit2...tlg amik brg kakak nih...dik.. sapu dapur...dik angkat kain dik lipat baju..hahahahah apelagi guna kuasa kakak ler aku neh...tp last2 aku gak yg buat...heheehe sbb opkos ler mama aku backup my sis...he he eh * ade hati nk buli owg....adik aku rapat gan aku sbb aku sorang jerk kakak dye...Tp aku paling malas kalau kene tlg dye uat keje skolah dye...dr dye skolah rendah sampai sekarang!!!..slalu nye kalau bab2 kene lukis kene uat buku skrap ke uat sajak bagai tuh..aku ler tuh yg kene uat...kang xtlg kang buat muke sememeh...xleh r nak paw dye lagik..he he he..adik aku ikut perangai abg ngah aku..pendiam pemalu sgt...disbbkan doang2 nih pemalu n pendiam..asek2 aku jerk yg kene turun kete tanye kat kedai kalu sesat jln or kene beli brg...aku kn peramah lebih...ahaks!

Mereka2 nih la penyeri idup 

AYAH + MAMA = K.A.M.I

i LOVE them...

muahh..muahh..muahhh



:: Terima Kasih ::

2 comments

sarah mohamad delete Wednesday, October 26, 2011 12:16:00 PM

happy family :)

NugRuL FaRaH delete Saturday, January 14, 2012 7:48:00 PM

:) tq sarah

:: Drop your comment here :) ::