Tuesday, October 4, 2011

Nak cite KAMI MAKAN BYK...!!!!

Salam....

Phewww...gile belagak tajuk eh....makan BANYAK pun nak kecoh kan....he he he nak wat cemane da hobi cite kat owg..kami BYK makan..ahaks!...Xpe...selagi di kurnia Rezeki Oleh NYA...xsalah kite berbelanje sedikit utk menikmati makanan yang sedap2..n lazat2 ini semua....* cehh..alasan bebenor

Okeh pada hari sabtu malam...aku n de gang....sape lg geng aku kalau x houZemate aku ...kitaorg mmg dah lame nk g mam kat Bagan Lalang tuh...walaupun teramatlaa dekat gan umah kami tapi disebabkan keje kami ini mcm PA PM...so, baru mlm sabtu kami berkesempatan menjamu selera disitu...best woo...gua xtipu punyer....tempat nih mesti da famous kan..sbb saper nak makan seafood mesti akan cari tempat nih...

Nak cite pasal tempatnyer plak...Bagan Lalang ni dekat2 gan Pantai Morib..dekat2 gan area Sepang lama..ala..jalan ke Gold Cost tuh...betul ker aku eja nih?? tibai je laaa....he he he he..da banyak kali aku p ..tp gan makcik aku je la...nih 1st time aku peg wiff my BFF...so tentunye..makanyer berlebih2 laa kannn...kawan2 aku n aku mmg pewut doblas tangki punyer..

Stail makan kat situ...memula sampai..kite carik tempat duduk...then...dye akan bagi satu kertas..diorang da siap tulis no meja yang kite duduk..pastuh..kite p kat belakang restoren untuk pilih seafood yg kite nak...ikut ske hati kite laa nak pilih ape...kat situ ade banyak choice...so nak try semua pun boleh..he he eh...ketam...udang...lala...kerang...ikan siakap..jenahak..pari..kembong..siput buluh pun ado n byk lgi laaa...pas kite amik...kite suh doang timbang...pastuh doang akan tnyer..kite nak masak ape...kite pilih laa...mcm..ketam masak merah...sotong bakar ker..udang celup tepung ker..kalau kite xtaw..kite bleh tanye doang...doang akan bg cadangan r..n yg slalu owg order...contoh mcm siput buluh tuh..aku xtaw nak suh masak aper...so doang suggest suh masak cili api...kitaorg agree je la...leh rase..nnti dtg lagik..bleh try masakan lain plak..ye kan??? pastuh..leh r duk tgu doang siapkan ape yg di order...sambil2 tgu doang akan hidangkan kerepek gan air suam...n kat sini..kalau kite dtg reramai...baik kite order air yg dlm jug...standard jus r...sbb baru puas minum..leh tambah2..klu order cam bese...almaklumlaa mkn seafood nih kene minum air bebyk...nnti tekak kering n over pedas..!!!

Kejap jugak r service nye...kalau kite p ngah owg ramai..doang akan bgtaw siap brape jam..ari tuh aku peg time weekend..mmg penuh woo..pastuh dye pesan..pesanan sian 1jam..kalau bleh tgu..sile tgu..kalau xboleh sile blah..!!:p..he he he...so xpelu membebel pjg...
JoooooooOOOommm layanzzz...!!!

 
 :: hambek kaw...gile byk kami oder....my fav..ketam!!::

 :: Bersepoh2 mknyer..ish2::

 :: Nugrul vS J.Leha :: huyoooo!!!

 :: Mijon & Tunangnyer ::

 :: J.Leha n P'we nye ::

 :: ai jer yang SingLe:: abaikan owg sebelah aku tuh...ahaks!

Alhamdulillah...tenyangnyerrrrr..!!!!



:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::