Monday, October 3, 2011

JanGan Hilang Lagikkkk Frendz....!!!

Salam


Aiyakkkk...knape aku xboleh nak tito neh...ades..pdhal mlm tadi aku keje...nih bile da siang aku xleh tido plok...slalunyer pas mkn nasi lemak mesti kite nantok kan...tp kenape aku xnantok ekk..ker makcik jual nasi lemak letak ubat xnantok kot..haisshhh...houzemate aku sume da pengsan tito xsedor diri da...aku cilok masuk bilik amik bokband pun dye xsedar..aku da siap terlanggor kipas agi tuh..dye bleh xsedor..apedaaa bhaye tul member2 aku neh..tito mampus ke hape?? kalau perompak masuk...dah bawak larik barang satu bilik pun mesti dop sedar punyer mmber2 aku neh....doang cakap doang xtito langsung smlm sbb tgk movie...aku?? tdo sekejap jerk..kul 5 pg leh r tito sekejap sbb pening kpale...he he he ditemani plok oleh cik berd aku tuh..lg r dok sedor...ish..ish..ish...


Pagi nih aku just nak story sikit pasal kejadian semlm...hu hu hu agak gementar jugak rase hati aku neh...cuak ..takut ..sume ader...sbb aper?? sbb Kawan Baik aku HILANG...!!!!..oh No Man...!! gile xwisau..da la dye sensorang...aku terkejut bile tetba houze mate kejutkan aku dr tito pg semlm..gtaw kawan kami HILANG...sbb kakak kwn kami kuarkan iklan MISSING...kat Fb...aku pun dgn pantas kol kakak2 kwn aku tuh..sbb aku gan dye mmg rapat gak r mase diploma..bukan setakat Classmate...siap Roomate...Dormate..ape2 aktiviti kami join bersama...dalam kelas slalu lecture kami tertukar antara aku n dye..sbb lec kami cakap kami TWIN....muke ader iras2..nama pun slalu salah sebut..haisshhh!! sabar je laa...


Agak kalut gak r aku n housemate aku duk koling2 kwn2 kami yg satu belaja gan dye..mane taw ader ternampak dye or tak..tp semua hampa...aku sebagai kawan dye pun risau tahap gaban..sampai da pk bukan2..apatah lagi ahli keluarga dye kan...sampai cr ke Melaka sbb dpt detect dye kt sane...Sape xwisau...dah la pempuan..kalau lelaki..kureng sikit wisaunyer kannn..kann..kann


Tapi Alhamdulillah...petang semlm..hampir nak masuk maghrib..aku dpat mesej dr kwn hostel dye bgtaw..dye da balik hostel dye gn selamat...ape terjadik?? n jalan ceritanyer?? knape beliau hilang?? masih lagi menjadi tanda tanye??? sbb aku xdapat berhubung gan dye lagi...bia laa bagi dye kool n releks dlu...aku xnak dye tenseion2..nnti ape2 boleh jadik okeh....


Aku bersyukur sangat2 dye selamat....ape citer pun yang penting dye selamat..e2 yang kite nak..aku takut dapat berita burok jer mase duk tgu ape2 info from kuarga dye...she 's my BFF...opcoz aku sayanggggg dye...okeh!!...ape2 pun...aku harap dye tenang..n kool ajer..mesti semua owg nak taw citer ape terjadik kat dye kan..especially family dye...



FRIEND FOREVER okeh !!!

:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::