Saturday, October 22, 2011

SeLamatAryLahir............:)


Salam

Berkesempatan ini shye nk wish hepy besday to.......



ehem....ehem...saper nih??? harus laa dua org nih abg aku...takkan abg kowang lak kan??? he he he he

Okeh! sebenarnyer aku nak wish Selamat hari Lahir to my 2nd bro!! abg Ja...yg ker 26 lor....
ahaks! agak keterukkan jugak aku disini yer sbb aku mmg suke wish besday lelambat nih....haishh...besday my bro 201011 okeh! cube check date da bape aribulan da nih..keh keh keh

Aku sebenarnyer ingat lor besday semua family aku nih...cuba sajer nk wish lelambat....he he he *alasan...even my bro xde belog n mmg xkan bace belog aku nih...tp aku TETAP jugak nk uat entry utk dye...sbb ape?? sbb dye abg aku ler...he he he he 

Semoga panjang Umur n di murahkan rezeki...cpt tawen okeh!

p/s : no tepon abg aku hilang dlm my fon that y aku lmbat wish...he he he truk punyer adik aku neh...
 To my sis fatyn sabri  sile msj no abg ja kt kakak ok...he he eh


:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::