Monday, July 23, 2012

I lost u dear.....

Assalamualaikum


Tersentap kah aku bila aku sedar yang dye sudah tiada...mybe kami dah semakin jauh...i lost u dear..dye seorang kawan yang sangat sangat baik...jujur aku akui yang aku terasa akan kehilangan dye...mungkin dye xrase ape yang aku rase sbb dye ?? hurmmm mybe dye sedang bahagia wiff ??


Kami jadi kawan hampir 4 bulan yang lalu, kami dah janji akan jadi kawan sampai bila-bila... tapi at last aku lost contact jugak dengan dye... aku xdapat nk contact dye lagi sbb.............. aku pun xpasti sebenarnya tapi apakan daya...siapa la aku ini :(


Aku macam dah agak yang last 2 week ago, bila kami ckp fon, rase mcm lain jerk tapi aku ignore kan aje tp yes, its true... ianya berlaku, sbb tuh rase mcm berat hati jerkk tapi takkan aku nak halang...dye bkn hak aku n aku bkn hak dye so?? Kami hanya K.A.W.A.N 


Kenapa dye xcontact aku pun aku xpasti...mybe mmg niat dye dah xnak kawan lagik gan aku or what? tapi bolehkan sekiranya dye just bagitaw betul2 yang dye dah xnak kawan..ohh!! sms je pun i terima k dr sepi diamkan diri... yes! mmg aku risau tapi aku taw dye di jaga elok di sana... ader yang akan jaga dye lebih lebih baik dr dye jaga diri dye sendirik...


Aku tak tau cmne nak describe ape yang aku rase skrg nih....mybe aku terasa sangat kehilangan dye.. mybe utk seketika je kot, insyallah nanti lama-lama boleh dah kot nak terima kenyataan hidup yang dye sememangnya dah jauh dari aku.... tp kenapa macam tuh jerk? plz la... gtaw aku yang sebenar-benarnya.. 

Aku takkan amik dye, sbb dye hanya boleh jadik kawan yang terbaik untuk aku.... 


p/s : Aku rindu kau :(
:: Terima Kasih ::

2 comments

Syahidah delete Tuesday, July 24, 2012 9:11:00 PM

owh..patut laa... sabar itu separuh drp iman...

IntaNBerliaN delete Tuesday, July 24, 2012 9:41:00 PM

sabar yer.. InsyaAllah nanti akn tahu apa penyebabnya... :-)

:: Drop your comment here :) ::