Saturday, July 28, 2012

Makan2 kat Yazid burger OR Burger YB at Anjung 7, Shah Alam

Assalamualaikum

Bulan-bulan puasa neh best sangattt laa kalau nengok gambo makanan yang pelbagai rasa dan bentuk...he he he Tapi memandangkan aku sendirik yang kurang ketahanan dalam menahan godaan kalau da nengok gambo makanan...so, aku publish waktu malam...ha ha ha ha. Sebenarnya aku pegi try ngetest makanan nih b4 puasa...tp al maklumla kebizian yang melampau membuatkan aku terpakse tangguh entry Jalan-Jalan cari Makan aku neh...

So, Just nak share ttg burger YB or Yazid Burger...ape specialnye? burgernya yang besar gedabak hokeh! mybe ramai yg dh taw kot pasal kewujudan burger neh...tp aku tetap jugak nak cite..he h eh eh... Aku dok ingat burger bakar aje yg femes emous...rupenya burger besar2 gini pun famous jugak! sodap pun sodap...tekak aku rase, xtahu la tekak org lain...

Meh nak share kebesaran burger YB neh....


:: 1 KG punye berat woo ::

 ::  Ketebalan Isi nya ::

:: Semput nak habiskan ::

Aku order 1KG punye...sbb aku share makan 3 org... tuh pun semput nak ngabiskan nyer...siap tapaw wat balik agi sbb makcik aku dah surrender...ha ha ha 
Yang bestnye... burger nih letak epal hijau menggantikan timun...so, ranggup jerk bile kite gigit...memula aku ingat timun tapi aku pelik bila ranggup plus masam2 skit...rupenya dye letak hirisan epal hijau....ok! good kombinasi yang menarik. i like it!

Harga utk 1KG = RM 40
Harga utk 500g = RM 20

Kalau datang makan setakat 2 org...pastuh yang semuanya jenis xmakan byk...better order yang tecit sudah...manyak woo... then SILE datang AWAL sbb aku dtg pkul 6.30 ptg pun pukul 9.30 malam baru dapat makanan...jenuh la duk tunggu...

Byk lagi menu dye...tp aku xtry pun lagik...mcm sodap jgak yang lain pun...so? jom usha menu lain plak

 :: Menu-Menu lain ::
Credit HERE

Lainkali bleh pegi lagi...situ kan  food court kat anjung 7 shah alam.,mase tgh2 lepak tunggu makanan...ade nampak 1 kedai nasi arab...ramai jugak customer nyer...boleh try test nasi arab kat situ plak...heheheh

Nih Alamat kedai burger YB :

Kompleks Perniagaan Medan Selera
Jalan Tungsten 7/23
Seksyen 7
40000 Shah Alam
SELANGOR.
(Dekat dgn UNISEL)

FB Burger YB HERE

Siap bleh booking lagi, so xyah kene berdiri lame...he he he he call je no tepon nye

:: Terima Kasih ::

3 comments

nik ros delete Sunday, July 29, 2012 7:10:00 PM

besarnya burger dia.akak burger biasa pun tak abis makan.kalau besar mcm mana.mau boleh makan 10 org ni..hehe

Suriaamanda delete Monday, July 30, 2012 1:46:00 PM

Wah...look damn tempting...

IntaNBerliaN delete Wednesday, August 01, 2012 8:03:00 AM

wah besarnya beger... kenyang mkn :-)

:: Drop your comment here :) ::