Monday, July 9, 2012

Note : Kunci Mati 1-7

Assalamualaikum


Untuk tidak melupakan ilmu yang di pelajari, moh ler kita sama-sama belajar dan ingat apa yang telah kita belajar sesungguhnya otak kita akan cepat lupe #akulertuh


Sekadar untuk buat rujukan untuk diri sendiri....tiap minggu aku akan lupa ape yang aku belajar pada minggu lepasnyer...buat malu jerk...nnti nak puasa...cuti sebulan training...confirm aku akan blank bila nak kene amik ujian bengkung....hehehehe target utama...nak tukar bengkung warne Hijau pulak...


Untuk ambil ujian bengkung...ade ujian-ujian yang kene aku tempuh antaranya Asas gerakan peringkat 2, Asas Elakkan peringkat 2, Kunci mati 1-7  dan Pentas.


Yang menjadi masalahnya bagi saya adalah Kunci Mati 1-7 sebab?? sangatlaa susah untuk ingat step2nya....so start dari sekarang saya akan buat note and letak dlm blog..sbb hari2 bukak blog :) then bleh sharing utk sesiapa yang belajar silat..


Kunci 1 - 7 ( Note guna ayat sendiri,mybe org lain ssh skit nak fhm )


:: klik utk proses tumbesaran yg max ::


Sama-sama kita belajar, sama-sama kita praktikan warisan melayu kita..
Kita bangga dapat belajar salah satu warisan melayu dunia :) 


:: Terima Kasih ::

4 comments

business to business delete Monday, July 09, 2012 3:01:00 PM

Cuma blogwalking lum bisa ngasih komen apa-apa

Cara Menjadi Penebeng yang Baik

Pak Lang Kiwi delete Thursday, August 02, 2012 10:29:00 AM

saya yg 19 tahun belajar silat pun x brp paham baca nota ni, anyway keep up ur effort dik

Pak Lang Kiwi delete Thursday, August 02, 2012 10:33:00 AM

Kalu org x paham, mcm kelakar note ni, anyway keep up ur effort dik

NugRuL SakuRa delete Thursday, August 02, 2012 9:38:00 PM

@pak Lang Kiwi : mybe org laen ssh skit nak fhm...heheheh untuk rujukan diri sendiri boleh la kot.... mmg kelakar sbb gune ayat pasar je...tp tuh la...yg kelakar tuh la senang nak ingat...kalau gune ayat formal...kite sendiri lak ssh nak ingat

:: Drop your comment here :) ::