Sunday, July 8, 2012

Sejenak di Fikiran

Assalamualaikum


Xde semangat sungguh saya sejak 2 3 hari nih... badan pun xbrape sihat sejak kene demam/alergic teruk mase balik kampung baru-baru nih...so, mood nak update blog pun xde la jugak memandangkan tuan empunya blog pun duk terbatuk-batuk.


Tambah pulak stress dengan kerja...sebenarnye xdela stress sangat kerja mcm saya nih tp mempunyai team member yang sangat bermasalah membuatkan saya pun turut terkene tempias nye sekali... sebab kalau dah bermasalah tentu-tentula ianya akan menyusahkan diri saya dan rakan2 yang lain.


Bila ianya melibatkan banyak pihak, jadi makin pening la kepala saya nih..."di telan mati mak di ruah mati bapak" gitu la yang sy rase sekarang nih... tambah2 bila nak masuk bulan ramadhan plus bulan syawal...cuti raya entah ke mana....dengan nak deal gan member la...hurmmm member2 ramai yang da bekeluarga...kebarangkalian untuk mereka memberi consideration terhadap saya sangat la kurang...jadi? tawakal je la...doakan yang terbaik utk diri sendiri..


:: pic frm gugel ::


Lemah je badan nih...kenapa yer agak2 nyer? asyik batuk-batuk jerk....cuaca kah yg menjadi punca? panas sangat ker dunia nih? oh! tak tertanggung rasanya kalau kene panas akhirat....yg kat atas dunia nih pun duk merungut-rungut....bersyukurla dengan apa yang kita ade... alhamdulillah dengan kurniaan rezeki dari Allah SWT untuk hamba mu ini...


Badan saya perlukan spa kah? tuhla tiap bulan asyik manja kan sangattt badan kat spa...bila xpegi jadi lemau jerk...huhuhuh tapi takkan nak massage tiap2 bulan...org cakap elok massage2 sebelum kahwin...xtau la fakta atau auto...hurmm 


Kahwin? mak kat kg da mula bertanya...hurmm ape nk jwb kalau calon pun tade lagi....berdoalah semoga cepat jumpe jodoh...Amin!!


p/s : semoga saya cepat sembuh dan kembali bertenaga..amin
:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::