Saturday, November 16, 2013

Mencari Belut edisi III..........erk !!!


Assalamualaikum

Aku pun tak tahu pasal ape aku suka sangat up entry pasal belut nih...hahaha ... untuk makluman aku dah buat entry pasal spesis nih dah 2 kali hokeh!... memang teruja hokeh...hihihi SINI and SINI ... peminat tegar belut...sila terjah he he he

Aku selalu review kedai belut dekat area kawasan Jerteh, terengganu jerk...sebab setakat aku di perantauan nih aku belum jumpe kedai makan yang jual hidangan belut yang sedap sampai aku tertarik nak buat entry...so, maknanya ...semua kedai-kedai yg aku buat entry nih...yang confirm sedap di tekak aku and family dan insyallah sedap di tekak anda jugak.



So, kali nih menu dye lain sikit...Belut Masak Tomyam... ok! terbaekkkkkkk!!!! pedassss cukup rasa.... rasa pun cukup rase...memang kaw sesangat laa.... banyak pun banyak... aku makan sorang je nih sebab member aku tak makan belut...hahaha suka...suka...suka...berpeluh-peluh aku makan...perghhhh! ok..dah terliur! nak balik kampung sekarang boleh? ha ha ha 

Tapi kedai nih punya masakan yang lain memang sedap...sebelum ni ayah n mama aku selalu beli kuey teow n bihun tomyam... dye punyak banyak takyah cakap laa....penuh mangkuk nasi... harga menten RM4.50 jerk.

Lokasi : Kat kampung Padang Luas... kalau dari arah pintu gerbang (dr kelantan) lokasi kedai tuh sebelah kiri dan sebelum jejantas.... mean kalau dah terlepas jejantas maknanya dah terlepas r tuh...kedai warne Pink!

Selamat Berjamu selera ...

:: Terima Kasih ::

1 comments:

Mimi Azirah delete Friday, December 13, 2013 11:09:00 PM

Sedap erk belut? Akak xmkn

:: Drop your comment here :) ::