Thursday, November 7, 2013

Edisi Makan2 : Rojak Mee and Cendol Terbaik di Enstek, Sepang


Assalamualaikum

Rasa memang nak meleleh jer air liur nih kalau tengok gambo makanan nih kan... aduyai napsu...napsu! pliz la... behave urself plisss....hahaha Lame tak update cite pasal makanan dalam belog suam kuku aku ni... hikhik 


 :: Cendol & Rojak ::


Sebenarnya dah lame p makan kat sini tapi entry peram dalam draft lame-lame skit...hahaha memang sedap rojak mee dan cendol... pergh! dah teringat - teringat da nih... ish..ish.. 

Lokasi rojak mee and cendol nih betul-betul kat bandar enstek...kalau dari traffik light simpang tiga @enstek tuh terus je sampai jumpe bulatan masjid....then amik jam 12...Rojak and cendol nih di jual kat van...selalu kalau nak masuk kawasan enstek..ade macam signboard tulis "Enstek" kat batu yang warne warni (adeh ..lupa nak amik gambo) then ade deretan kedai & klinik  belah kiri.. Van jual rojak tuh belah kanan yer.



:: Rojak Mee ::

Mase aku p makan tuh ari jumaat... memula sampai mcm xde orang pun...sekali bila dah duduk makan...amik kau...berderet-deret kereta behenti singgah makan n minum...yang tapau pun ade ..sbb tempat duduk mcm terhad sikit.

oh! aku walaupun dah tinggal kat area sini hampir 2 tahun...tapi aku mmg kurang tahu psl kedai-kedai best kat sini...heheh Terima Kasih kat bekas lecture aku kat Adtec..Pn Azua sbb dye yg bgtaw lokasi kedai nih...sebab aku selalu nampak dia post kat dlm instagram psl kedai ni... aku pun leh terpegaruh kan...hee hee.

p/s : Aku pegi makan berdua gan osmet yer...bukan aku melantak 2 pinggan rojak tuh...hahaha


:: Terima Kasih ::

:: Drop your comment here :) ::