Saturday, November 16, 2013

Teringin nak makan buah mangga ringan


Assalamualaikum


Perghhh...terliur tak korang tengok gambo buah mangga ringan ni a.k.a pauh ringan..hahaha yang nih tak masam okeh..manis jer...makan cenggitu jerk...hahaha jenis tak sabar cenggini laa...hadoi! dalam kete dah makan berbiji-biji...risau gak takut sakit perut tapi ape kisah kalau dah napsu gajah menyerang kehkehkeh

Buah nih aku amik kat rumah Ayah long aku kat kuala Terengganu....cabaran nak petik buah nih tak payah cakap laaa weii.... cabaran...halangan... semua ada..ffuuuhhh tapi hati cekal jugak sebab dah lama aimmm nak buah pauh ringan nih.. special thank to my cousin sebab sudi teman and layan kan karenah cousin mu nih sorang...hikhikhik

Kerengga...kemuncuk...nyamuk dah jadi sahabat sejati dahh duk hinggap kat muka...kaki...seluar aku...sabaq weh! pokok rendang jaa tapi nyamukkk beribu-ribu okeh..patut la cousin aku siap tukar baju warne cerah...memula aku pk cam tak de motip jer tukar baju warne cerah...aku rileks jer pakai baju warne hitam.

Cousin aku ade gtaw...Kalau nak pegi amik buah pauh...sila tukar baju...nyamuk suka baju hitam. Aku pun jwb "yeke" pandai plak nyamuk tuh pilih warne. Skali hamik koooo..... berkerumun nyamuk kat baju aku....urghhh!! tensen...muka..tangan dah bengkak sebab kene gigit gan nyamuk..hadoi! insaf!

p/s : Wanita mengandung mohon jangan terliur ...heheheh



:: Terima Kasih ::

3 comments

Busyra Bt Takiyudin delete Saturday, November 16, 2013 6:21:00 PM

pelam telur. kalo org kedah panggil,...

Mimi Azirah delete Friday, December 13, 2013 11:08:00 PM

Huhuhi sedap nih dik oiii

anajingga delete Sunday, December 29, 2013 5:03:00 PM

erm kami panggil mangga telur..mmg ngap macam tu je dgn kulit2nya..lama dah tak jumpa..

:: Drop your comment here :) ::